Barnfri kväll och natt
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Barnfri kväll och natt

    Nu har jag precis ringt Sophias farmor och sagt att Sophia får sova över där i natt. Vi ska ut ikväll och jag hade först tänkt vara nykter och köra och sen köra och hämta fian på natten... men sen nånstans kände jag "Neeeeeej, jag vill inte vara nykter och stå vid sidan om allt _igen_." För faktum är att det inte är särskilt kul att festa till det med folk som dricker när man själv är nykter Inte när man ska gå ut iaf ^^ Ska se en kompis och hans band och två band till på ett litet ställe i Kalmar, ska bli superkul! Och jag ska dricka viiiiiin Känns lite pirrigt att lämna bort henne första natten nu.. men det ska säkert gå bra... måste öva inför Arvikafestivalen
  2. 1
    Barnfri kväll och natt Nu har jag precis ringt Sophias farmor och sagt att Sophia får sova över där i natt. Vi ska ut ikväll och jag hade först tänkt vara nykter och köra och sen köra och hämta fian på natten... men sen nånstans kände jag "Neeeeeej, jag vill inte vara nykter och stå vid sidan om allt _igen_." För faktum är att det inte är särskilt kul att festa till det med folk som dricker när man själv är nykter Inte när man ska gå ut iaf ^^ Ska se en kompis och hans band och två band till på ett litet ställe i Kalmar, ska bli superkul! Och jag ska dricka viiiiiin Känns lite pirrigt att lämna bort henne första natten nu.. men det ska säkert gå bra... måste öva inför Arvikafestivalen
  3. Lincoln
    #2
    Det gör du rätt i!!!!

    Ha det nu så JÄTTE kul ikväll!!

    Vi har lämnat bort Freyja 4 ggr sen hon var född o det har gått kanonbra!!

    Hon har sovit hos min mamma alla 4 ggr.

    Vi har lämnat henne på kvällen o hämtat på morgonen..gått utmärkt!!

    Man måste leva lite också!!
    Vi är supernoga med det!!

    Vi ska ut nästa lördag och då ska Freyja sova där igen.
    Och sen är det ju Sweden Rock festivalen!!

    Kommer sakna henne massor när vi ska vara borta fler nätter, men vi vet att hon kommer ha det underbart hos sin mormor så vi har ingen panik direkt =)

    Ut o festa o sen kan du pussa lite extra på minisen imorgon =)
  4. 2
    Det gör du rätt i!!!!

    Ha det nu så JÄTTE kul ikväll!!

    Vi har lämnat bort Freyja 4 ggr sen hon var född o det har gått kanonbra!!

    Hon har sovit hos min mamma alla 4 ggr.

    Vi har lämnat henne på kvällen o hämtat på morgonen..gått utmärkt!!

    Man måste leva lite också!!
    Vi är supernoga med det!!

    Vi ska ut nästa lördag och då ska Freyja sova där igen.
    Och sen är det ju Sweden Rock festivalen!!

    Kommer sakna henne massor när vi ska vara borta fler nätter, men vi vet att hon kommer ha det underbart hos sin mormor så vi har ingen panik direkt =)

    Ut o festa o sen kan du pussa lite extra på minisen imorgon =)
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Det gick jättebra och vi hade kul Skönt att få sova en hel natt med, eller ja, hel och hel, man kom ju i säng rätt sent men ändå
  6. 3
    Det gick jättebra och vi hade kul Skönt att få sova en hel natt med, eller ja, hel och hel, man kom ju i säng rätt sent men ändå
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    haha, VI OCKSÅ! Första natten borta, han var hos farmor och farfar och jag hämtade just honom igen. Han hade varit så lugn och fin så det fick vi gärna göra om.
    Jag saknade honom lite igår när jag skulle sova, men det var samtidigt skönt att få vakna när man själv ville idag.
  8. 4
    haha, VI OCKSÅ! Första natten borta, han var hos farmor och farfar och jag hämtade just honom igen. Han hade varit så lugn och fin så det fick vi gärna göra om.
    Jag saknade honom lite igår när jag skulle sova, men det var samtidigt skönt att få vakna när man själv ville idag.
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Härligt Ja, när man skulle gå och lägga sig igår kändes det lite konstigt, brukar alltid titta till henne i vaggan innan jag lägger mig i sängen och igår var den ju fortfarande bäddad och tom så det kändes lite knasigt. Annars tycker jag det gick bra faktiskt, och även om det kommer sakna henne otroligt mkt när vi åker till Arvika så känner jag samtidigt att det ska bli skönt att få lite "semester" och bara tänka på mig själv och mina behov (mitt resesällskap kan ju ta vara på sig själva) i några dagar. Dessutom ringde min äldsta kompis idag (som jag känt längst alltså, hon är inte äldst ) och sa att hon både skulle hänga med oss. Hon har bott i Umeå ett tag nu och pluggat och vi träffas knappt alls längre så det ska bli jättekul att ha henne med
  10. 5
    Härligt Ja, när man skulle gå och lägga sig igår kändes det lite konstigt, brukar alltid titta till henne i vaggan innan jag lägger mig i sängen och igår var den ju fortfarande bäddad och tom så det kändes lite knasigt. Annars tycker jag det gick bra faktiskt, och även om det kommer sakna henne otroligt mkt när vi åker till Arvika så känner jag samtidigt att det ska bli skönt att få lite "semester" och bara tänka på mig själv och mina behov (mitt resesällskap kan ju ta vara på sig själva) i några dagar. Dessutom ringde min äldsta kompis idag (som jag känt längst alltså, hon är inte äldst ) och sa att hon både skulle hänga med oss. Hon har bott i Umeå ett tag nu och pluggat och vi träffas knappt alls längre så det ska bli jättekul att ha henne med
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    "och sa att hon både skulle hänga med oss"

    Vad menar jag här kan man undra? Jo jag var lite väl snabb, började skriva att hon både skulle hänga med oss i bilen upp och sova i lägenheten med oss men så kände jag att det var överflödig information och att det räckte med att säga att hon skulle hänga med. Men nu tack vare mitt lilla misstag fick jag skriva det iaf Hej hopp!
  12. 6
    "och sa att hon både skulle hänga med oss"

    Vad menar jag här kan man undra? Jo jag var lite väl snabb, började skriva att hon både skulle hänga med oss i bilen upp och sova i lägenheten med oss men så kände jag att det var överflödig information och att det räckte med att säga att hon skulle hänga med. Men nu tack vare mitt lilla misstag fick jag skriva det iaf Hej hopp!

Liknande trådar

  1. Barnfri natt
    By Emelie_23 in forum _1006 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 10:11
  2. En barnfri kväll...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-07, 19:39
  3. Barnfri kväll
    By emma12 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-25, 22:28
  4. Skön barnfri kväll o natt
    By azza in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-17, 11:01
  5. Barnfri natt
    By Sussisnus in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 06:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar