Hur hittar jag er?
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Hur hittar jag er?

    Jag fick ett ryck och gick med i facebook. Jag har inte gjort det tidigare eftersom jag vet att jag lätt fastar framför datorn ( jag vet ju bara hur det är med bloggandet) och jag känner att det lätt rinner iväg några timmar.

    Jaja, hur som hellst så efter en massa tjat så har jag gått med nu i alla fall...men hur hittar jag igen er?? Hur gör jag?
    /Uwis med barnen Linus -00, Ida -03 och Oscar -08
  2. 1
    Hur hittar jag er? Jag fick ett ryck och gick med i facebook. Jag har inte gjort det tidigare eftersom jag vet att jag lätt fastar framför datorn ( jag vet ju bara hur det är med bloggandet) och jag känner att det lätt rinner iväg några timmar.

    Jaja, hur som hellst så efter en massa tjat så har jag gått med nu i alla fall...men hur hittar jag igen er?? Hur gör jag?
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Längst upp till höger på sidan finns en sök-ruta. Skriv AFF Novemberbarn-08, så borde du hitta gruppen!
  4. 2
    Längst upp till höger på sidan finns en sök-ruta. Skriv AFF Novemberbarn-08, så borde du hitta gruppen!

Liknande trådar

  1. Var hittar man
    By *Cecilia* in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 19:49
  2. Var hittar man...
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-10, 18:45
  3. Var hittar jag...
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 23:33
  4. VAR hittar jag en
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-27, 16:55
  5. Var hittar jag
    By ullen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-18, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar