Glada miner
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Glada miner

    Min hund Sotis och jag går minst fyra ganska långa promenader varje dag, jag sitter i min minicrosser elmoppe med hunden glatt springande bredvid eller om han har bråttom så rusar han före och bestämmer därmed farten.

    När hunden var yngre var det inte alltid det funkade så här bra men nu för tiden går det i stort sett perfekt och ofta går han "fot" bredvid moppen och ser glad ut och lyder fint. Jag har funderat en del vad folk i omgivningen tycker om våra rundor och har varit lite orolig för att de ska ogilla att jag använder elrullen när vi är ute. Men jag har lagt märke till en massa glada miner från de vi möter och även fått en hel del positiva kommentarer.

    Med detta inlägg vill jag bara berätta att det går bra att vara hundägare även för den som är rullstolsburen. Och i mitt fall har jag en ras som är känd för att vara ganska livlig. (Dansk-Svensk Gårdshund)
  2. 1
    Glada miner Min hund Sotis och jag går minst fyra ganska långa promenader varje dag, jag sitter i min minicrosser elmoppe med hunden glatt springande bredvid eller om han har bråttom så rusar han före och bestämmer därmed farten.

    När hunden var yngre var det inte alltid det funkade så här bra men nu för tiden går det i stort sett perfekt och ofta går han "fot" bredvid moppen och ser glad ut och lyder fint. Jag har funderat en del vad folk i omgivningen tycker om våra rundor och har varit lite orolig för att de ska ogilla att jag använder elrullen när vi är ute. Men jag har lagt märke till en massa glada miner från de vi möter och även fått en hel del positiva kommentarer.

    Med detta inlägg vill jag bara berätta att det går bra att vara hundägare även för den som är rullstolsburen. Och i mitt fall har jag en ras som är känd för att vara ganska livlig. (Dansk-Svensk Gårdshund)
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Vad kul

    Tur att dottern inte har någon minicross,behöver inte köpa hund Lånar gärna hund eller småbarn en stund eller dag.Det räcker bra.
    Hoppas ni får sol på era promenader.
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  4. 2
    Vad kul Tur att dottern inte har någon minicross,behöver inte köpa hund Lånar gärna hund eller småbarn en stund eller dag.Det räcker bra.
    Hoppas ni får sol på era promenader.
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    En Minicrosser

    En Minicrosser eller annan typ av elmoppe tror jag att hon skulle ha glädje av. Man kommer fram på ställen där en vanlig rullstol är för jobbig att köra och kan ta sig längre hemifrån än vad som annars skulle vara möjligt. Och jag kan även ta den och köra in i affären när jag ska handla lite.
  6. 3
    En Minicrosser En Minicrosser eller annan typ av elmoppe tror jag att hon skulle ha glädje av. Man kommer fram på ställen där en vanlig rullstol är för jobbig att köra och kan ta sig längre hemifrån än vad som annars skulle vara möjligt. Och jag kan även ta den och köra in i affären när jag ska handla lite.

Liknande trådar

  1. ge och ta-sura miner?!!
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-12-08, 18:35
  2. Solen skiner - glada miner
    By britta in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 22:02
  3. roliga miner
    By Malin m Nellie in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 18:34
  4. BM-besök o glada miner!!!
    By Bissen in forum _0606 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-01, 13:04
  5. Inte många glada miner..
    By Trött idag in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 23:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar