så var den sexiga heljen över ;)
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    så var den sexiga heljen över ;)

    4 dagar i rad är mer än vi brukar och jag är stolt över sambon som pallade med trots jourvecka. ja alltså han har jourvecka vart 4 vecka och nog fan ska det vara när jag är fertil. typiskt! :P

    jaja, i fredags o igår blev det pos utgång iaf. dagen innan och dagen efter äl så nu får man hoppas det gått vägen. ska passa på att be om ursäkt för mina gnälliga inlägg den senaste tiden. har varit så negativ men nu är jag mer positiv igen.

    det var så märkligt igår. hade lite feber 37,7 vilket jag kan ha ibland pga min reumatism, men den gick ner efter middagen och i morse var tempen 36,8. skönt! tänk om det är tecken på att det tagit sig och inflammationen stannat av lite. haha, ja man kan ju alltid inbilla sig.

    ska jobba hela veckan egentligen men på fredag kan jag inte pga prover som ska tas på dag 21. hoppas det går bra att jobba nu så inte lederna säger ifrån allt för mycket.

    en lite rapport från mig. hej hopp!
  2. 1
    så var den sexiga heljen över ;) 4 dagar i rad är mer än vi brukar och jag är stolt över sambon som pallade med trots jourvecka. ja alltså han har jourvecka vart 4 vecka och nog fan ska det vara när jag är fertil. typiskt! :P

    jaja, i fredags o igår blev det pos utgång iaf. dagen innan och dagen efter äl så nu får man hoppas det gått vägen. ska passa på att be om ursäkt för mina gnälliga inlägg den senaste tiden. har varit så negativ men nu är jag mer positiv igen.

    det var så märkligt igår. hade lite feber 37,7 vilket jag kan ha ibland pga min reumatism, men den gick ner efter middagen och i morse var tempen 36,8. skönt! tänk om det är tecken på att det tagit sig och inflammationen stannat av lite. haha, ja man kan ju alltid inbilla sig.

    ska jobba hela veckan egentligen men på fredag kan jag inte pga prover som ska tas på dag 21. hoppas det går bra att jobba nu så inte lederna säger ifrån allt för mycket.

    en lite rapport från mig. hej hopp!
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Vad härligt att ni har fått till det ! Det är knepigt det där när man ska passa in med jobb mm. Tro mej jag vet...

    Härligt att du har fått tillbaka den positiva känslan
    Den kan räcka långt!!

    Vi håller alla våra tummar!

    Kram**
  4. 2
    Vad härligt att ni har fått till det ! Det är knepigt det där när man ska passa in med jobb mm. Tro mej jag vet...

    Härligt att du har fått tillbaka den positiva känslan
    Den kan räcka långt!!

    Vi håller alla våra tummar!

    Kram**
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Nice
  6. 3
    Nice
  7. Medlem sedan
    Apr 2009
    #4
    Härligt att ni fick till det så bra!!! Ska hålla tummarna stenhårt för ett kommande +. Du hade väl BIM kring den 5:e eller?
  8. 4
    Härligt att ni fick till det så bra!!! Ska hålla tummarna stenhårt för ett kommande +. Du hade väl BIM kring den 5:e eller?
  9. Medlem sedan
    Feb 2009
    #5
    HOPPAS HOPPAS !!
  10. 5
    HOPPAS HOPPAS !!

Liknande trådar

  1. fick nog före heljen och...
    By eva_n m linnea&elin in forum Sängvätning & inkontinens
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-09-27, 12:47
  2. sexiga sms
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-27, 21:42
  3. sexiga sms
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-26, 14:31
  4. Denna heljen är....
    By bebisverkstad in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 15:06
  5. aah, i heljen....
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 23:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar