SÅ glaaad!
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    SÅ glaaad!

    Åhh, jag är sååå glaaad!!! Har varit på bio med en kompis som jag inte träffat på länge. Sitta och surra lite före bion, köpte en massa godis och popcorn, såg en bra film (män som hatar kvinnor) . Det var såå kul! Tänk vad en kväll som bara Uwis ( istället för mamma Uwis) kan göra underverk, jag sitter här och ler...

    Oscar har dock skrikit i en timme eftersom han inte fick snutta på bröstet innan han skulle sommna, lillstackarn

    Men mammahumöret är på topp ändå! Ville bara berätta det
    /Uwis med barnen Linus -00, Ida -03 och Oscar -08
  2. 1
    SÅ glaaad! Åhh, jag är sååå glaaad!!! Har varit på bio med en kompis som jag inte träffat på länge. Sitta och surra lite före bion, köpte en massa godis och popcorn, såg en bra film (män som hatar kvinnor) . Det var såå kul! Tänk vad en kväll som bara Uwis ( istället för mamma Uwis) kan göra underverk, jag sitter här och ler...

    Oscar har dock skrikit i en timme eftersom han inte fick snutta på bröstet innan han skulle sommna, lillstackarn

    Men mammahumöret är på topp ändå! Ville bara berätta det
  3. Lincoln
    #2
    Så härligt!!

    Ja, det är ett måste att kunna vara själv ibland också, och göra något utan barn.
    Jag älskar att vara i stallet, träffa vänner, fika osv.
    Ibland är Freyja med, ibland inte.
    Funkar jättebra vilket som.

    Vilken film såg ni? Något att rekommendera?
    =)
  4. 2
    Så härligt!!

    Ja, det är ett måste att kunna vara själv ibland också, och göra något utan barn.
    Jag älskar att vara i stallet, träffa vänner, fika osv.
    Ibland är Freyja med, ibland inte.
    Funkar jättebra vilket som.

    Vilken film såg ni? Något att rekommendera?
    =)
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Härligt! Vi mammor behöver en pause och komma ifrån då och då!
  6. 3
    Härligt! Vi mammor behöver en pause och komma ifrån då och då!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Ååååh, vad kul! Längtar tills jag också kan vara ifrån min bebis så länge att jag kan gå på bio eller ngt liknande. Som det är nu är ju kvällarna ett enda snuttande. Jag är helt låst!
  8. 4
    Ååååh, vad kul! Längtar tills jag också kan vara ifrån min bebis så länge att jag kan gå på bio eller ngt liknande. Som det är nu är ju kvällarna ett enda snuttande. Jag är helt låst!
  9. Bebis i nov..
    #5
    Så skönt, jag var ute förra måndagen. Precis som du så tyckte jag det var väldigt skönt att bara vara jag.
  10. 5
    Så skönt, jag var ute förra måndagen. Precis som du så tyckte jag det var väldigt skönt att bara vara jag.

Liknande trådar

  1. GLAAAD!
    By sofin in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 13:23
  2. Så glaaad!
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 14:41
  3. Fvp OK - SÅ GLAAAD
    By heke4 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 21:37
  4. Jag är så GLAAAD!
    By MegaVega in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 20:01
  5. Glaaad!
    By Anne in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 14:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar