Grupplista för dig som vill
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Grupplista för dig som vill

    (texten har jag ogenerat stulit från redaktionen)
    Om du vill är du hjärtligt välkommen att skriva upp dig på den här grupplistan.
    Du gör det snabbt och enkelt genom att posta ditt namn och eventuellt en kort presentation som svar på det här inlägget.

    Ditt svar syns bara i platt visningsläge, och vill du se vilka andra som har skrivit upp sig så växlar du också över till platt visningsläge.

    Du kan självklart delta i samtalen utan att skriva upp dig på grupplistan

    Värme och omtanke önskar vi alla er som går i väntans tider.

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  2. 1
    Grupplista för dig som vill (texten har jag ogenerat stulit från redaktionen)
    Om du vill är du hjärtligt välkommen att skriva upp dig på den här grupplistan.
    Du gör det snabbt och enkelt genom att posta ditt namn och eventuellt en kort presentation som svar på det här inlägget.

    Ditt svar syns bara i platt visningsläge, och vill du se vilka andra som har skrivit upp sig så växlar du också över till platt visningsläge.

    Du kan självklart delta i samtalen utan att skriva upp dig på grupplistan

    Värme och omtanke önskar vi alla er som går i väntans tider.

    /marib *värd*
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Honhan
    Hej
    Min man och jag ( båda 38 år gamla ) väntar vårt andra barn och stolt sorasyster kommer att vara 2 år ( kanske på dagen )när lill* kommer.
    Vi bor mitt i Stockholms city , men har ett landställe som vi åker till varje helg och alla annan ledig tid . Där blir det en hel del trädgårdsarbete . Har lovat min man och mig själv att ta det lugnare denna gaviditet än förra då jag arbetade in i det sista - vattnet gick på kontoret så nu ser jag fram emot en lång skön ledig sommar !
  4. 2
    Honhan
    Hej
    Min man och jag ( båda 38 år gamla ) väntar vårt andra barn och stolt sorasyster kommer att vara 2 år ( kanske på dagen )när lill* kommer.
    Vi bor mitt i Stockholms city , men har ett landställe som vi åker till varje helg och alla annan ledig tid . Där blir det en hel del trädgårdsarbete . Har lovat min man och mig själv att ta det lugnare denna gaviditet än förra då jag arbetade in i det sista - vattnet gick på kontoret så nu ser jag fram emot en lång skön ledig sommar !
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Jag (28år) och min sambo(24) väntar våran första och allting är så nytt och så mycket händer.
    vi bor i östergötland närmare bestämt söderköping och ska ha(beräknad) den 10 sep
  6. 3
    Jag (28år) och min sambo(24) väntar våran första och allting är så nytt och så mycket händer.
    vi bor i östergötland närmare bestämt söderköping och ska ha(beräknad) den 10 sep
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4

    Mayya

    Heter Jenny och är 30 år. Har två barn sen tidigare som blir 10 och 11 i höst. Skaffar nu en sladdis med ny karl som är 39 år. Bor strax norr om sthlm.
  8. 4
    Mayya Heter Jenny och är 30 år. Har två barn sen tidigare som blir 10 och 11 i höst. Skaffar nu en sladdis med ny karl som är 39 år. Bor strax norr om sthlm.
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Är en tös på snart 30 år som bor med min sambo micke o 2 barn.. 04 o 07.. tjej o kille.. vi väntar nu tvillingar i september..
    Bor i norrköping
  10. 5
    Är en tös på snart 30 år som bor med min sambo micke o 2 barn.. 04 o 07.. tjej o kille.. vi väntar nu tvillingar i september..
    Bor i norrköping
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Sissa

    Heter egentligen Susanne och bor i Varberg med mannen (Fast vi är inte gifta, så egentligen är han väl sambo bara...), och våra två söner som är 6,5 och 8 år. Jobbar i förskola med "småfolket", de minsta 1-3 år.
    Längtar såå efter vår alldeles egna lilla bebis i magen nu!
  12. 6
    Sissa Heter egentligen Susanne och bor i Varberg med mannen (Fast vi är inte gifta, så egentligen är han väl sambo bara...), och våra två söner som är 6,5 och 8 år. Jobbar i förskola med "småfolket", de minsta 1-3 år.
    Längtar såå efter vår alldeles egna lilla bebis i magen nu!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7

    Nowalie

    Jag heter Paula är 39 år och bor med min sambo som är 34. Vi har en dotter Nova, som blir 2 i augusti. Vi bor på Södermalm i Stockholm, men tillbringar alla helger, somrar och annan ledig tid i vår sommarstuga söder om Stockholm.
  14. 7
    Nowalie Jag heter Paula är 39 år och bor med min sambo som är 34. Vi har en dotter Nova, som blir 2 i augusti. Vi bor på Södermalm i Stockholm, men tillbringar alla helger, somrar och annan ledig tid i vår sommarstuga söder om Stockholm.
  15. Medlem sedan
    Jun 2009
    #8

    Lund

    Jag heter Johanna och är 39 år. Bor i Lund. Har en dotter på 7 år sedan tidigare och väntar nu mitt andra barn.
  16. 8
    Lund Jag heter Johanna och är 39 år. Bor i Lund. Har en dotter på 7 år sedan tidigare och väntar nu mitt andra barn.
  17. Medlem sedan
    Dec 2006
    #9
    _mammamia_ väntar barn nummer två den 8 september. Bor tillsammans med man och dotter i ett radhus i en söderförort i Stockholm. Fyller 30 år i höst.
  18. 9
    _mammamia_ väntar barn nummer två den 8 september. Bor tillsammans med man och dotter i ett radhus i en söderförort i Stockholm. Fyller 30 år i höst.
  19. Medlem sedan
    Jul 2008
    #10
    Nathalie, 29 år bor i Skövde, första barnet tillsammans med sambon Stefan, 34 år.
  20. 10
    Nathalie, 29 år bor i Skövde, första barnet tillsammans med sambon Stefan, 34 år.
  21. Medlem sedan
    Jun 2009
    #11
    28-åring som väntar sitt första barn med bf 2 september. Bor i Sthlm.
  22. 11
    28-åring som väntar sitt första barn med bf 2 september. Bor i Sthlm.
  23. Medlem sedan
    Feb 2007
    #12
    Skrosan/ Emelie
    Väntar nr två i slutet av september
  24. 12
    Skrosan/ Emelie
    Väntar nr två i slutet av september
  25. Medlem sedan
    Feb 2003
    #13
    Jag har redan skrivit och anmält mig, men har inte hört något efter det.
  26. 13
    Jag har redan skrivit och anmält mig, men har inte hört något efter det.
  27. Medlem sedan
    Aug 2008
    #14
    Jag heter Kattis och bor på västkusten med man och våra två söner Theo & Isak. Den siste augusti beräknas tredje sonen titta ut. Håller mig kvar i denna ankomstgrupp då det var här jag började (första datumet var den 4/9).

    Jag arbetar som ekonomi/IT-assistent och trivs mycket bra med det.

    Jag bloggar på denna adress: www.katarinalofberg.blogspot.c om
    Tre söner födda 02, 05, 09. Gravid med BF 120619.
  28. 14
    Jag heter Kattis och bor på västkusten med man och våra två söner Theo & Isak. Den siste augusti beräknas tredje sonen titta ut. Håller mig kvar i denna ankomstgrupp då det var här jag började (första datumet var den 4/9).

    Jag arbetar som ekonomi/IT-assistent och trivs mycket bra med det.

    Jag bloggar på denna adress: www.katarinalofberg.blogspot.c om
  29. Medlem sedan
    Jan 2009
    #15
    Hej. Madeleine heter jag men har som nick här och lite varstanns bencas.
    Är 26 år och väntar min 3:a. Har sedan tidigare en son född 02 samt en dotter född 04. Min karl(ej pappa till mina första) har även han 2 barn. Så tillsammans har vi snart 5 barn i familjen=)
    Bor i Enköping och jobbar inom barnomsorgen.
  30. 15
    Hej. Madeleine heter jag men har som nick här och lite varstanns bencas.
    Är 26 år och väntar min 3:a. Har sedan tidigare en son född 02 samt en dotter född 04. Min karl(ej pappa till mina första) har även han 2 barn. Så tillsammans har vi snart 5 barn i familjen=)
    Bor i Enköping och jobbar inom barnomsorgen.
  31. Medlem sedan
    Jan 2007
    #16
    Dianam
    31 år, har en son på 2 år (23 aug) och väntar ett lillasyskon (bf 2 sep)
  32. 16
    Dianam
    31 år, har en son på 2 år (23 aug) och väntar ett lillasyskon (bf 2 sep)
  33. Medlem sedan
    Apr 2007
    #17
    35-åring som väntar andra barnet. Vår son blir 18 månader runt BF-tiden. BF är den 3 september.
  34. 17
    35-åring som väntar andra barnet. Vår son blir 18 månader runt BF-tiden. BF är den 3 september.
  35. Medlem sedan
    May 2009
    #18
    Hejhej. Sara heter jag och har bf 9 september, men förhoppningsvis något tidigare (=
    Bor i Haninge söder om Sthlm.
  36. 18
    Hejhej. Sara heter jag och har bf 9 september, men förhoppningsvis något tidigare (=
    Bor i Haninge söder om Sthlm.
  37. Medlem sedan
    Feb 2009
    #19
    labis

    Jag (25 år) och min sambo (28 år) väntar vårt första barn den 11 september. Vi bor i Skellefteå i västerbotten.
  38. 19
    labis

    Jag (25 år) och min sambo (28 år) väntar vårt första barn den 11 september. Vi bor i Skellefteå i västerbotten.
  39. Medlem sedan
    Jan 2009
    #20
    hej hej. Wendela heter jag , är 20 år och detta är mitt första barn jag väntar, haft missfall tidigare.. Jag längtar efter att bebisen ska komma!
  40. 20
    hej hej. Wendela heter jag , är 20 år och detta är mitt första barn jag väntar, haft missfall tidigare.. Jag längtar efter att bebisen ska komma!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Grupplista för dig som vill
    By Elloro Aff in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-08-04, 20:55
  2. Grupplista för dig som vill
    By marib in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2010-06-04, 04:07
  3. Grupplista för dig som vill
    By Eventa Aff in forum _0906 Junibarn
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 12:05
  4. Grupplista för dig som vill
    By Eventa Aff in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-11-14, 17:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar