Hej på er! Läääängesen jag va här, fick till och med skicka efter mitt lösen för det hade jag glömt. Är allt bra med er här inne? Alla barnen växer så det knakar hoppas jag.
Jesper är en liten skrutt men oerhört pigg och frisk (peppar peppar) precis som storasyster. Syrran fyllde sex i april och ska börja förskola till hösten, stora tjejjen. På hennes kalas var det 15 busar som sprang efter barnens pappa med vattenballonger. Hysteriska!!
Jesper fyller ju siste juli, är galen i fotbollar till pappas stora glädje, och måste ha spiderman eller blixten på alla kläder, annars är de inte värda att ha på sig. Är det sommar så är det shorts som gäller, fotbollsshorts, inget annat duger. Förstår inte vart han fått sitt humör ... hrmm.
Häromnatten vaknade han och kom in till oss och berättade högljutt att han ville se på fotboll. När pappa förklarade att det inte var ngn boll på tv just då, utan han fick vänta till matchen mellan sv-dk så kunde han få titta på Zlatan, då blev han våldsamt förnärmad och sa att "Det är ju JAG som är Zlatan".
Vi jobbar för fullt, barnen stormtrivs på dagis, håller på att renovera vårt badrum ... har för tillfället en duschkabin i tvättstugan som ligger i ett annat hus .... glada miner från grannarna ... och så håller jag på att byta jobb. Känner mej färdig med konsultandet. Blir nog bra till slut.

Kram på er och ha det bra allihopa!!!