Jo det är sant
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Jo det är sant

    Men överlag tycker jag aktiviteten på aff avtagit, i alla fall i barn- och ankomstgrupperna. Jag är med i ännu en ankomstgrupp nu, alla är jätterara men det är inte alls samma energi i inläggsfrekvensen - när vi skrev så "kände" man ju nästan varandra, var man bodde, tidigare barn, yrke etc.

    Ofta blir det väl så tyvärr, man skriver mest under graviditeten. Fast det är så klart synd att det blir så! vet bar ainte vad man ska göra åt det...
  2. 1
    Jo det är sant Men överlag tycker jag aktiviteten på aff avtagit, i alla fall i barn- och ankomstgrupperna. Jag är med i ännu en ankomstgrupp nu, alla är jätterara men det är inte alls samma energi i inläggsfrekvensen - när vi skrev så "kände" man ju nästan varandra, var man bodde, tidigare barn, yrke etc.

    Ofta blir det väl så tyvärr, man skriver mest under graviditeten. Fast det är så klart synd att det blir så! vet bar ainte vad man ska göra åt det...
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2

    svar till tottis

    skulle ju vara svar här nere men gjorde visst lite fel. oups!
  4. 2
    svar till tottis skulle ju vara svar här nere men gjorde visst lite fel. oups!

Liknande trådar

  1. för bra för att va sant
    By truls in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-08, 06:37
  2. Är det sant????
    By pinja in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 18:56
  3. Så sant!
    By janfebbarn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 13:24
  4. såå sant SÅÅÅ SANT
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 16:50
  5. Är det sant att...
    By eva in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 14:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar