Bakteriell vaginos...
Mammasnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Bakteriell vaginos...

    Egenbehandling eller är det läkarbesök med receptbelagt läkemedel som gäller?? Behandlas även mannen??
  2. 1
    Bakteriell vaginos... Egenbehandling eller är det läkarbesök med receptbelagt läkemedel som gäller?? Behandlas även mannen??
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    Man kan behandla det själv - om man vet att det man har är en rubbning i balansen i underlivet och inget annat - och att man vet vilken medicin som passar för det.

    Därför är det bäst att du första gången för detta besöker läkaren så att de kan bekräfta att dina misstankar är riktiga och tala om vilken medicin som passar för det.

    Medicinerna för sådant brukar inte vara receptbelagda (vad jag tror, jag bor inte i Sverige).
  4. 2
    Man kan behandla det själv - om man vet att det man har är en rubbning i balansen i underlivet och inget annat - och att man vet vilken medicin som passar för det.

    Därför är det bäst att du första gången för detta besöker läkaren så att de kan bekräfta att dina misstankar är riktiga och tala om vilken medicin som passar för det.

    Medicinerna för sådant brukar inte vara receptbelagda (vad jag tror, jag bor inte i Sverige).
  5. Medlem sedan
    Aug 2015
    #3
    Medel mot bakteriell vaginos - http://shytobuy.se
  6. 3
    Medel mot bakteriell vaginos - http://shytobuy.se

Liknande trådar

  1. Bakteriell Vaginos??
    By tuva06 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2017-04-03, 06:17
  2. Bakteriell vaginos?
    By anonym idag in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-08-03, 10:28
  3. Bakteriell vaginos?
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 19:35
  4. Bakteriell vaginos
    By anonymt tjej in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 15:53
  5. bakteriell vaginos?
    By Sintra in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 22:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar