På tal om spikmatta
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    På tal om spikmatta

    Så finns det nåt program där man ska ligga 20 min på ryggen på den, 20 min på magen, 20 min på rumpan och 10 min på varje kind, men om man då ligger med magen ner på den. Gör det inte ävldigt ont då i mjukdelarna man som tjej har framtill? Framförallt om man har ganska generösa såna mjukdelar.
    Det är en fas det går över.

    Den som inte tror att man kan göra nån skillnad bara för att man är liten har aldrig haft en mygga i sovrummet
  2. 1
    På tal om spikmatta Så finns det nåt program där man ska ligga 20 min på ryggen på den, 20 min på magen, 20 min på rumpan och 10 min på varje kind, men om man då ligger med magen ner på den. Gör det inte ävldigt ont då i mjukdelarna man som tjej har framtill? Framförallt om man har ganska generösa såna mjukdelar.
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Man får väl ha den längre ner, enbart på magen?
  4. 2
    Man får väl ha den längre ner, enbart på magen?
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Det är inte så på beskrivningen, men det är klart att man borde kunna göra så. Tänkte om nån hade testat, jag törs inte. :S
  6. 3
    Det är inte så på beskrivningen, men det är klart att man borde kunna göra så. Tänkte om nån hade testat, jag törs inte. :S
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    Ok, men hoppa upp och testa! Berätta sen!
    Jag äger ingen spikmatta. Än. Nån gång hoppas jag ha råd att köpa en, för jag är sjukt nyfiken på att testa!
  8. 4
    Ok, men hoppa upp och testa! Berätta sen!
    Jag äger ingen spikmatta. Än. Nån gång hoppas jag ha råd att köpa en, för jag är sjukt nyfiken på att testa!
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Det är på riktigt alltså? Det trodde jag bara att såna som jackass gjorde. Lägger sig på spikmattor, springer över glödhet kol, svungar golfbollar på ballarna och så...

    Nej, men på riktigt. Vad ska det vara bra för?
  10. 5
    Det är på riktigt alltså? Det trodde jag bara att såna som jackass gjorde. Lägger sig på spikmattor, springer över glödhet kol, svungar golfbollar på ballarna och så...

    Nej, men på riktigt. Vad ska det vara bra för?
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Det ökar blodcirkulationen och lindrar stela muskler.
  12. 6
    Det ökar blodcirkulationen och lindrar stela muskler.
  13. Medlem sedan
    Sep 2005
    #7
    Aha säger jag men ser fortfarande liiite oförstående ut.. :-)
  14. 7
    Aha säger jag men ser fortfarande liiite oförstående ut.. :-)
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8

    meeeen...

    ...SANDEE - det är ju ett musthave - som crocs/foppatofflor - fast tvärtom!
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  16. 8
    meeeen... ...SANDEE - det är ju ett musthave - som crocs/foppatofflor - fast tvärtom!
  17. Medlem sedan
    Apr 2002
    #9
    kan man stå på den?? kalla fötter
  18. 9
    kan man stå på den?? kalla fötter
  19. Medlem sedan
    Apr 2002
    #10
    tur att mina fötter inte är gjorda för crocs och foppa
  20. 10
    tur att mina fötter inte är gjorda för crocs och foppa
  21. Medlem sedan
    Jul 2002
    #11
    Kan man säkert.
  22. 11
    Kan man säkert.
  23. Medlem sedan
    Aug 2003
    #12
    I min instruktion står det så här typ "kvinnor KAN lägga ett tunt tyg mellan bysten och mattan". KAN?!?!?! Ska vi gissa på att det antingen var en kvinna med stålpattar som skrev det, eller en man?
    Hur som helst - jag har provat att ligga på mage, med en vadderad BH på mig, och det var ändå inte skönt. Kinderna var heller ingen höjdare tyckte jag, så jag håller mig till ryggen.
    Lycka till!
  24. 12
    I min instruktion står det så här typ "kvinnor KAN lägga ett tunt tyg mellan bysten och mattan". KAN?!?!?! Ska vi gissa på att det antingen var en kvinna med stålpattar som skrev det, eller en man?
    Hur som helst - jag har provat att ligga på mage, med en vadderad BH på mig, och det var ändå inte skönt. Kinderna var heller ingen höjdare tyckte jag, så jag håller mig till ryggen.
    Lycka till!
  25. Medlem sedan
    Sep 2005
    #13
    Ååååh?! Nu blev du liiite naggad i kanten - crocs passar inte från din mun ;D...!

    För jag måste bara berätta. Att på hundkursen (*asg*) så fick jag en rödmyra (såna som gör ONT) innanför tröjan. Medans jag illvrålande hoppade upp och ner och slet av mig kläderna framför allt hundfolk så tänkte jag på dig! NU skulle SAGA sett mig!
  26. 13
    Ååååh?! Nu blev du liiite naggad i kanten - crocs passar inte från din mun ;D...!

    För jag måste bara berätta. Att på hundkursen (*asg*) så fick jag en rödmyra (såna som gör ONT) innanför tröjan. Medans jag illvrålande hoppade upp och ner och slet av mig kläderna framför allt hundfolk så tänkte jag på dig! NU skulle SAGA sett mig!
  27. Medlem sedan
    Jul 2002
    #14
    Misstänkte det. Jag tror jag skiter i att prova faktiskt.
  28. 14
    Misstänkte det. Jag tror jag skiter i att prova faktiskt.
  29. Medlem sedan
    Dec 2001
    #15
    Hahaha! Jag skulle aldrig någonsin våga att ens försöka tänka mig att lägga mig på mage på min spikmatta (har en shakti) ... risk för pysläckage ju! *aotsch*
  30. 15
    Hahaha! Jag skulle aldrig någonsin våga att ens försöka tänka mig att lägga mig på mage på min spikmatta (har en shakti) ... risk för pysläckage ju! *aotsch*
  31. Medlem sedan
    Jul 2002
    #16
    Jag misstänker ju att det blir den känslan iaf. *L*
  32. 16
    Jag misstänker ju att det blir den känslan iaf. *L*
  33. ÅJ67 m 3 kidz
    #17
    Man får vara försiktig om man är utrustad med silikon .
  34. 17
    Man får vara försiktig om man är utrustad med silikon .
  35. Medlem sedan
    Nov 2003
    #18

    fleecevästen...

    ...jeansen med jättehög midja & allväderstövlarna -. allt åkte av alltså?!... *asg*...

    Snutt!!! *ler bara lite*...

    Tror jag ska följa med nästa gång - "sitt vovven - sitt"...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  36. 18
    fleecevästen... ...jeansen med jättehög midja & allväderstövlarna -. allt åkte av alltså?!... *asg*...

    Snutt!!! *ler bara lite*...

    Tror jag ska följa med nästa gång - "sitt vovven - sitt"...
  37. Medlem sedan
    Jul 2002
    #19
    Ok, har ingen silikon, men ändå mer framtill än jag vill lägga på en spikmatta. Skulle tro att all belastning hamnar på brösten.
  38. 19
    Ok, har ingen silikon, men ändå mer framtill än jag vill lägga på en spikmatta. Skulle tro att all belastning hamnar på brösten.
  39. Medlem sedan
    Sep 2005
    #20
    Nu kan folk tro att jag hade på mig sånt där så jag kände att jag måste säga att SAGA bara SKOJAR!
  40. 20
    Nu kan folk tro att jag hade på mig sånt där så jag kände att jag måste säga att SAGA bara SKOJAR!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Spikmatta?
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-23, 17:49
  2. Spikmatta
    By morsanpia in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 17:44
  3. Spikmatta???
    By vovve in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 10:46
  4. SPIKMATTA
    By RYGGVÄRK in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 11:39
  5. Spikmatta...
    By LailaLoppan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-24, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar