Dagisavslutpresenter?
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Dagisavslutpresenter?

    Signe, den blivande 4-åringen, och hennes lillasyster ska byta dagis efter sommaren. Vi har allihop trivts fantastiskt väl med de andra barnen och personalen, och vi vill ju självklart tacka dem/säga hej då för den tiden de har varit tillsammans. Jag har tänkt ut lite pyssel som barnen ska få men jag har total idétorka när det gäller personalen! Det är ju semestertider och en efter en droppar fröknarna av för att gå på ledighet, det hinns inte längre med att fixa något till dem gemensamt och att göra något för dem en i taget känns ju... bara konstigt.

    Hur hade ni gjort? Hur _har_ ni gjort? Jag vet inte vad man som förskolelärare väntar sig eller uppskattar, men vi har verkligen verkligen tyckt om dem och vill visa det men jag blir bara rädd att man ska ta i för mycket (jag hade dock inte tänkt trycka upp barnen på t-shirts åt dem ).
    S juli 2005 + A april 2007 + "Limpan" februari 2012
  2. 1
    Dagisavslutpresenter? Signe, den blivande 4-åringen, och hennes lillasyster ska byta dagis efter sommaren. Vi har allihop trivts fantastiskt väl med de andra barnen och personalen, och vi vill ju självklart tacka dem/säga hej då för den tiden de har varit tillsammans. Jag har tänkt ut lite pyssel som barnen ska få men jag har total idétorka när det gäller personalen! Det är ju semestertider och en efter en droppar fröknarna av för att gå på ledighet, det hinns inte längre med att fixa något till dem gemensamt och att göra något för dem en i taget känns ju... bara konstigt.

    Hur hade ni gjort? Hur _har_ ni gjort? Jag vet inte vad man som förskolelärare väntar sig eller uppskattar, men vi har verkligen verkligen tyckt om dem och vill visa det men jag blir bara rädd att man ska ta i för mycket (jag hade dock inte tänkt trycka upp barnen på t-shirts åt dem ).
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    En blomma, en frukkorg, en get (actionaid.se tex), te, kaffe (med smak), presentkort på konditoriet (till alla så kan de köpa nåt gott till fikat nrä det passar).
  4. 2
    En blomma, en frukkorg, en get (actionaid.se tex), te, kaffe (med smak), presentkort på konditoriet (till alla så kan de köpa nåt gott till fikat nrä det passar).
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Tack för tipsen! Till slut blev det en korg med ekologiskt/fair trade kaffe, the, choklad och en glasburk med hembakade biscotti. Allt lagom "torrt" för att kunna hålla sig någon vecka eller två tills alla fröknar är på plats igen
  6. 3
    Tack för tipsen! Till slut blev det en korg med ekologiskt/fair trade kaffe, the, choklad och en glasburk med hembakade biscotti. Allt lagom "torrt" för att kunna hålla sig någon vecka eller två tills alla fröknar är på plats igen
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    låter perfekt!
  8. 4
    låter perfekt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar