sommar, sol och flyttstäd...
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    sommar, sol och flyttstäd...

    ... fast mest sommar och sol just nu! Mest flyttstäd på kvällarna när Malaika sover. Igår var vi i skärgården med mormor och George hela dan! Så underbart och ajg brände mig på magen! Idag var jag och en annan mamma med en ett och ett halvtåring som vi umgås mycket med och gick en långpromenad (ca 12 km) och imorgon ska vi till stranden!
    Till helgen ska vi dock till malmö och flyttstäda den andra lägenheten (den som mitt ex har hyrt i andra hand tills nu) Suck! Som om det inte är tillräckligt med EN flyttstädning!

    Malaika fyller 1 år om ca tre veckor och börjar prata mer och mer. Mycket pekande och "dä?" Kryper gör hon och gå vill hon gärna. Men inte själv än. Glad och pigg och underbar är hon nästan alltid. Sover hyfsat, men lite oroligt ibland, just nu pga nya tänder tror jag...

    Mitt liv just nu!
    Hur har ni det?
  2. 1
    sommar, sol och flyttstäd... ... fast mest sommar och sol just nu! Mest flyttstäd på kvällarna när Malaika sover. Igår var vi i skärgården med mormor och George hela dan! Så underbart och ajg brände mig på magen! Idag var jag och en annan mamma med en ett och ett halvtåring som vi umgås mycket med och gick en långpromenad (ca 12 km) och imorgon ska vi till stranden!
    Till helgen ska vi dock till malmö och flyttstäda den andra lägenheten (den som mitt ex har hyrt i andra hand tills nu) Suck! Som om det inte är tillräckligt med EN flyttstädning!

    Malaika fyller 1 år om ca tre veckor och börjar prata mer och mer. Mycket pekande och "dä?" Kryper gör hon och gå vill hon gärna. Men inte själv än. Glad och pigg och underbar är hon nästan alltid. Sover hyfsat, men lite oroligt ibland, just nu pga nya tänder tror jag...

    Mitt liv just nu!
    Hur har ni det?
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    bara bra tack! Har dock hållt mig ifrån AFF. Har inte haft tid o ork. Det är så mycket nu på vår och sommar! Jacob tar sig runt huset i en rasande fart. Han sitter på rumpan och juckar sig fram i tillvaron. Ser hysteriskt roligt ut! Han visar dessutom humör om man tar något ifrån honom eller flyttar på honom.
    Imorgon åker vi tre dagar till vår stuga vid havet. Måste passa på att njuta av solen och sommaren!!!!
  4. 2
    bara bra tack! Har dock hållt mig ifrån AFF. Har inte haft tid o ork. Det är så mycket nu på vår och sommar! Jacob tar sig runt huset i en rasande fart. Han sitter på rumpan och juckar sig fram i tillvaron. Ser hysteriskt roligt ut! Han visar dessutom humör om man tar något ifrån honom eller flyttar på honom.
    Imorgon åker vi tre dagar till vår stuga vid havet. Måste passa på att njuta av solen och sommaren!!!!

Liknande trådar

  1. Flyttstäd, vad kostar det
    By ~Ida~ in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2019-07-26, 22:35
  2. Flyttstäd?
    By Gileae in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-31, 18:17
  3. Flyttstäd.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-02-03, 19:07
  4. Flyttstäd
    By Flyttar in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 15:58
  5. Appropå flyttstäd
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 18:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar