Toppar med knytband
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Toppar med knytband

    Jag har köpt två toppar med snören vid halsen. Ska dessa knytas eller ska de vara uppknytna? Jag tycker det ser mesigt med en rosett under hakan och bättre uppknytet medan min man tyckte det ser bättre med en rosett..

    Hur ska det vara?
    D.O.S.A
    Det löser sig alltid..
  2. 1
    Toppar med knytband Jag har köpt två toppar med snören vid halsen. Ska dessa knytas eller ska de vara uppknytna? Jag tycker det ser mesigt med en rosett under hakan och bättre uppknytet medan min man tyckte det ser bättre med en rosett..

    Hur ska det vara?
  3. Medlem sedan
    Jun 1998
    #2
    Kanske en halv rosett, alltså en ögla med två band som hänger lite slarvigt så där...
  4. 2
    Kanske en halv rosett, alltså en ögla med två band som hänger lite slarvigt så där...
  5. Jennie_
    #3
    Jag sitter precis med en nyinköpt topp med knytband på mig och jag funderade länge på hur banden egentligen skall vara.
    Knytna under hakan tycker jag ser märkligt ut, hängande rakt ner ser ok ut.
    Sedan kom jag på att de kanske skall knytas som om man hade en trekantsbikini eller linne under topen. Så nu har jag knutit banden runt nacken och det ser bra ut.
    Min topp är från Esprit.

    / Jennie
  6. 3
    Jag sitter precis med en nyinköpt topp med knytband på mig och jag funderade länge på hur banden egentligen skall vara.
    Knytna under hakan tycker jag ser märkligt ut, hängande rakt ner ser ok ut.
    Sedan kom jag på att de kanske skall knytas som om man hade en trekantsbikini eller linne under topen. Så nu har jag knutit banden runt nacken och det ser bra ut.
    Min topp är från Esprit.

    / Jennie

Liknande trådar

  1. Basic toppar
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-10, 22:56
  2. grå toppar?
    By majsanr in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 11:03
  3. 2 söta toppar
    By kizze66 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 20:57
  4. Hur många toppar...
    By FruPeru in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 22:58
  5. Toppar stegligan!
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 11:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar