skilda??
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    skilda??

    Jag tänkte bara höra hur många av er som är skilda / skaffat ny partner / lever ensamma. Varför och hur funkar det med barnen och känslomässigt för er själva ?
    Om ni vill dela med er anonyma eller ej, så vore det snällt av er!

    kram från Linda
  2. 1
    skilda?? Jag tänkte bara höra hur många av er som är skilda / skaffat ny partner / lever ensamma. Varför och hur funkar det med barnen och känslomässigt för er själva ?
    Om ni vill dela med er anonyma eller ej, så vore det snällt av er!

    kram från Linda
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    Jag var gift i många år för vi gift oss tidigt, blev lämnad abrupt och gick nästan under i värsta krisen och nu lever jag lyckligt sambo sen 5 år tillbaks och har fått ett barn.
    Vad är det du undrar? Jag kan bara svara för hur det är att vara skild utan barn för nu lever jag ju med barnets pappa och vi planerar väl att gifta oss så småning om.
  4. 2
    Jag var gift i många år för vi gift oss tidigt, blev lämnad abrupt och gick nästan under i värsta krisen och nu lever jag lyckligt sambo sen 5 år tillbaks och har fått ett barn.
    Vad är det du undrar? Jag kan bara svara för hur det är att vara skild utan barn för nu lever jag ju med barnets pappa och vi planerar väl att gifta oss så småning om.
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    nej jag funderar bara i allmänhet. jag är så himla klyven och förvirrad i mig själv gällande allt. om jag ska leva me min dotters pappa osv eller hur de blir om man träffar ngn annan. önskar bara någon kunde bestämma åt en, hehe. Han kommer hem idag. o vet inte alls vad jag känner över de.
  6. 3
    nej jag funderar bara i allmänhet. jag är så himla klyven och förvirrad i mig själv gällande allt. om jag ska leva me min dotters pappa osv eller hur de blir om man träffar ngn annan. önskar bara någon kunde bestämma åt en, hehe. Han kommer hem idag. o vet inte alls vad jag känner över de.
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4
    vet inte men det finns forum här på familjeliv under Familj & föräldraskap och under ensamföräldrer, kanske det kan vara ngt?
  8. 4
    vet inte men det finns forum här på familjeliv under Familj & föräldraskap och under ensamföräldrer, kanske det kan vara ngt?

Liknande trådar

  1. Ni som är skilda
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-11-06, 17:41
  2. Ni som är skilda
    By Aleandra in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-10-02, 23:50
  3. Ni som är skilda...
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-11-13, 20:50
  4. Ni som är skilda...
    By Sniffo in forum Separation
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 18:35
  5. skilda
    By MiaNyfiken in forum Jämlikt?
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 22:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar