Fin present från mormor
_0402 Februaribarn
  1. Mia m A o E
    #1

    Fin present från mormor

    Jag har fått i uppdrag att tipsa mormor om en fin present till Emilia. Mormor kommer ner i nästa vecka, har köpt en kamera till storasyster, men har ingen aaaaning om vad hon ska köpa till Emilia. Har ni några tips? *snälla*
    Får kosta 2000-2500...
  2. 1
    Fin present från mormor Jag har fått i uppdrag att tipsa mormor om en fin present till Emilia. Mormor kommer ner i nästa vecka, har köpt en kamera till storasyster, men har ingen aaaaning om vad hon ska köpa till Emilia. Har ni några tips? *snälla*
    Får kosta 2000-2500...
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Svårt med så dyra presenter till så små barn. Vi hade nog köpt något billigare och satt in resten på sparkonto - allt blir dyrare när de blir större. Behöver hon en ny cykel snart kanske? Majken skulle nog önska sig ett Nintento DS, inspirerad av storebrorsan, men jag vet inte om jag skulle vilja ge henne det. Bärbar DVD-spelare att ha i bil och på resor? Någon fin möbel till hennes rum, eller kanske nya tapeter? Dockskåp?
  4. 2
    Svårt med så dyra presenter till så små barn. Vi hade nog köpt något billigare och satt in resten på sparkonto - allt blir dyrare när de blir större. Behöver hon en ny cykel snart kanske? Majken skulle nog önska sig ett Nintento DS, inspirerad av storebrorsan, men jag vet inte om jag skulle vilja ge henne det. Bärbar DVD-spelare att ha i bil och på resor? Någon fin möbel till hennes rum, eller kanske nya tapeter? Dockskåp?
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3
    Simon har ett Nintendo DS lite och det är verkligen uppskattat så det är ju en bra idé..
  6. 3
    Simon har ett Nintendo DS lite och det är verkligen uppskattat så det är ju en bra idé..
  7. Mia m A o E
    #4
    Det var mitt tips också, att köpa nåt fint som ändå inte kostar multi, och så sätta in en stor slant på sparkonto. Nu hade mormor själv kommit på att en bärbar DVD inför bilsemestern kanske kunde passa, och det blev succé. Hon e en rikitig filmdiggare min lilla loppa
  8. 4
    Det var mitt tips också, att köpa nåt fint som ändå inte kostar multi, och så sätta in en stor slant på sparkonto. Nu hade mormor själv kommit på att en bärbar DVD inför bilsemestern kanske kunde passa, och det blev succé. Hon e en rikitig filmdiggare min lilla loppa

Liknande trådar

  1. Från mormor
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-27, 22:51
  2. Hemma igen från Kreta och mormor
    By m-dmed2 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 16:12
  3. Tips från mormor..
    By e-l-m-l in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 21:33
  4. Till mormor snart från bokstavs...
    By nilspappa in forum Kropp & hälsa
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 22:42
  5. Info från mormor Titti =)
    By Titti - snart mormor! in forum _0207 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 19:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar