Till liza48
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Jun 1998
    #1

    Till liza48

    Hej!

    Jasg har gjort reklamn för din sons bok för vår arbetsterapeft och nu tror jag nog att hon har spridit det till lund också. Jag tror att det är bra för dem att läsa boken.
    Jag har ännu inte läst hela boken men hittills känner jag igen mycket med min son.

    Kram Eva med Jakob
  2. 1
    Till liza48 Hej!

    Jasg har gjort reklamn för din sons bok för vår arbetsterapeft och nu tror jag nog att hon har spridit det till lund också. Jag tror att det är bra för dem att läsa boken.
    Jag har ännu inte läst hela boken men hittills känner jag igen mycket med min son.

    Kram Eva med Jakob
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Hej
    Tack så mycket för reklamen och tror det är bra för experter att läsa boken. Med all respekt för teorier och arbetserfarenheter, är det lätt i all välmening att göra insatser som man tror det är bra men kanske tänker personen med funktionsnedsättning ibland på ett annat sätt, därmed inte sagt att alla tänker likadant. Experter ser ofta saker på samma sätt och det kan vara bra att få andra perspektiv specilellt från de som själva är berörda. Detta kan säkert gälla oss föräldrar också. Du har nog skrivit det innan men hur gammal är din son och eftersom du känner min så är nog din som med i någon idrott av nått slag? En fortsatt skön sommar till dig och alla andra som skriver här
  4. 2
    Hej
    Tack så mycket för reklamen och tror det är bra för experter att läsa boken. Med all respekt för teorier och arbetserfarenheter, är det lätt i all välmening att göra insatser som man tror det är bra men kanske tänker personen med funktionsnedsättning ibland på ett annat sätt, därmed inte sagt att alla tänker likadant. Experter ser ofta saker på samma sätt och det kan vara bra att få andra perspektiv specilellt från de som själva är berörda. Detta kan säkert gälla oss föräldrar också. Du har nog skrivit det innan men hur gammal är din son och eftersom du känner min så är nog din som med i någon idrott av nått slag? En fortsatt skön sommar till dig och alla andra som skriver här

Liknande trådar

  1. liza48. du har svar om ..
    By Anonym in forum Skolbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-03, 19:23
  2. inte kläder till barnen men till mamma
    By Klaudia 3barnsmor in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 09:20
  3. TT hälsar till alla mest till Ninas
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 09:07
  4. Till alla som fått fara till förlossning
    By sarah m maxen -03 o smultronet v 30 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 18:34
  5. Till alla tomtar men mest till tomtemor
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 14:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar