Elin kan cykla!
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Elin kan cykla!

    Äntligen! Hon har varit lite motsträvig till att öva tidigare, men igår kväll bestämde vi oss för att gå ut och träna. Jag sa till henne att om vi övar en liten stund varje kväll nu den här veckan så skulle hon kunna cykla själv på fredag, men hon lärde sig snabbare än så! Nu kan hon starta helt själv och cyklar riktigt bra och kan bromsa också, kul!
  2. 1
    Elin kan cykla! Äntligen! Hon har varit lite motsträvig till att öva tidigare, men igår kväll bestämde vi oss för att gå ut och träna. Jag sa till henne att om vi övar en liten stund varje kväll nu den här veckan så skulle hon kunna cykla själv på fredag, men hon lärde sig snabbare än så! Nu kan hon starta helt själv och cyklar riktigt bra och kan bromsa också, kul!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Kul! Jag tycker det är superskönt nu när Jennie kan cykla själv. Hon cyklar gärna och handlar med mig och det är lätt 6 km t o r. Dessutom är det mycket enklare att få hem dem från dagis på cykel när ett barn iaf är självtrampande.

    Stolt och glad tjej nu då antar jag!
  4. 2
    Kul! Jag tycker det är superskönt nu när Jennie kan cykla själv. Hon cyklar gärna och handlar med mig och det är lätt 6 km t o r. Dessutom är det mycket enklare att få hem dem från dagis på cykel när ett barn iaf är självtrampande.

    Stolt och glad tjej nu då antar jag!

Liknande trådar

  1. På tal om att cykla!...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-06-03, 11:53
  2. Nu ska jag ut och cykla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-01, 20:56
  3. Cykla?
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 11:07
  4. Cykla, cykla, cykla, lunka, cykla
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 07:16
  5. Cykla?
    By mollie in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 17:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar