ang tånaglar...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    ang tånaglar...

    Min 11åring har målat mina. Hon fick göra som hon ville, helt som hon ville och jag lovade att ha kvar det. (ibland är man ju dum, men jag tänkte att tånaglar spelar ju ingen roll) Hon har målat varannan illblå, varannar illrosa. På de blå har jag rosa prickar och på de rosa har jag blå prickar... Man glömmer ju eländet, men rätt som det är så ser man ju sina tår och då hoppar man en meter
  2. 1
    ang tånaglar... Min 11åring har målat mina. Hon fick göra som hon ville, helt som hon ville och jag lovade att ha kvar det. (ibland är man ju dum, men jag tänkte att tånaglar spelar ju ingen roll) Hon har målat varannan illblå, varannar illrosa. På de blå har jag rosa prickar och på de rosa har jag blå prickar... Man glömmer ju eländet, men rätt som det är så ser man ju sina tår och då hoppar man en meter
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Sätt på dig sandaler och visa dina fina tånaglar
  4. 2
    Sätt på dig sandaler och visa dina fina tånaglar
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    tja, man har ju inget val i denna värme
  6. 3
    tja, man har ju inget val i denna värme
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Min dotter har pysslat med att göra örhängen på fritids i sommar, vilka jag haft på mig varje dag i regnbågens alla färger Fast varje örhänge har hon noggrant planerat vilka färger som passar ihop. Ett rosa, ett turkos och brunt etc. Riktigt fina faktiskt!
  8. 4
    Min dotter har pysslat med att göra örhängen på fritids i sommar, vilka jag haft på mig varje dag i regnbågens alla färger Fast varje örhänge har hon noggrant planerat vilka färger som passar ihop. Ett rosa, ett turkos och brunt etc. Riktigt fina faktiskt!
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    åh, en sån peiod hade min dotter för några år sen, och hon var likadan, hon gjorde det rätt snyggt, det såg inte så där "barntillverkat" ut. Mina naglar är med snyggt gjorda, hon är duktig, men som sagt, man får en smärre chock när man tittar ner
  10. 5
    åh, en sån peiod hade min dotter för några år sen, och hon var likadan, hon gjorde det rätt snyggt, det såg inte så där "barntillverkat" ut. Mina naglar är med snyggt gjorda, hon är duktig, men som sagt, man får en smärre chock när man tittar ner
  11. Medlem sedan
    May 1999
    #6
    Grattis till en dotters med vild kreativitet.
    Vad var hälrligare än en förälder som stolt visade upp och stod för sina barns "alster".
    Du vill inte få frågan: Mamma varför gömmer du undan naglarna som jag gjorde så snygga. :-)
  12. 6
    Grattis till en dotters med vild kreativitet.
    Vad var hälrligare än en förälder som stolt visade upp och stod för sina barns "alster".
    Du vill inte få frågan: Mamma varför gömmer du undan naglarna som jag gjorde så snygga. :-)
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7
    oh nej, har man lovat så har man. Det var ju värre för hennes 20årige simtränare.. Han lovade henne om hon persade på 200 bröstsim sist de tävlade så skulle hon få måla en hand, om hon tog medalj skulle hon få måla två... Hon tog silver och persade! Han gick runt i simhallen i så där 10 h med gulblå, prickiga naglar... Sen frågade han mig lite diskret innan vi skulle åka var man kunde köpa nagelacksremover...
  14. 7
    oh nej, har man lovat så har man. Det var ju värre för hennes 20årige simtränare.. Han lovade henne om hon persade på 200 bröstsim sist de tävlade så skulle hon få måla en hand, om hon tog medalj skulle hon få måla två... Hon tog silver och persade! Han gick runt i simhallen i så där 10 h med gulblå, prickiga naglar... Sen frågade han mig lite diskret innan vi skulle åka var man kunde köpa nagelacksremover...
  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8
    hihihi vad mysigt.. skönt och bli så där ompysslad lite.
  16. 8
    hihihi vad mysigt.. skönt och bli så där ompysslad lite.
  17. Medlem sedan
    Dec 2000
    #9
    ja, det är väl det närmaste pedikyr jag kommer.
  18. 9
    ja, det är väl det närmaste pedikyr jag kommer.

Liknande trådar

  1. Tånaglar *ÄCKELVARNING*
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-05-11, 13:42
  2. Rulliga tånaglar
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-05-31, 14:29
  3. inåtböjda tånaglar...
    By Elin Solstråle in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 06:02
  4. Tånaglar???
    By FruFilur in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 14:04
  5. Tånaglar som skivar sig
    By Gunilla in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 12:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar