Snart smäller det!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Snart smäller det!

    Hallå där tjejer! Nu är det ju snart dax att ses! Hur många är det som kommer?
    Vi har bokat in oss på hotell i Stockholm söndag till tisdag. Så det blir Grönan och Skansen istället för Kolmården den här gången. Ska bli mysigt!
    Ser fram emot att träffa er!
    Kram!
    "Jag vill vara lika fin som dig mamma. För jag älskar dig!"
    Sagt av min underbara Milla,då 2½ år. Nu 4½ och fortfarande lika underbar!
  2. 1
    Snart smäller det! Hallå där tjejer! Nu är det ju snart dax att ses! Hur många är det som kommer?
    Vi har bokat in oss på hotell i Stockholm söndag till tisdag. Så det blir Grönan och Skansen istället för Kolmården den här gången. Ska bli mysigt!
    Ser fram emot att träffa er!
    Kram!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Vi kommer! Vi ska inte heller till Kolmården utan åker vidare söderut till ALV och sen åker vi till Jönköping på söndagkvällen för 2 nätter på hotell där.

    Fint väder sk vi ha, eller hur? Hoppas verkligen på repris på förra träffen när vi kunde vara ute hela tiden. Vilken stuga ska vi annars knöka ihop oss i?

    Sicily, hur ser eran plan för fredagen ut? Vi åker ner på fredag efter jag slutat på jobbet, vi borde komma kring 18 skulle jag tro...
  4. 2
    Vi kommer! Vi ska inte heller till Kolmården utan åker vidare söderut till ALV och sen åker vi till Jönköping på söndagkvällen för 2 nätter på hotell där.

    Fint väder sk vi ha, eller hur? Hoppas verkligen på repris på förra träffen när vi kunde vara ute hela tiden. Vilken stuga ska vi annars knöka ihop oss i?

    Sicily, hur ser eran plan för fredagen ut? Vi åker ner på fredag efter jag slutat på jobbet, vi borde komma kring 18 skulle jag tro...
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Attans att ni skulle vidare oxå! Vi ändrade rutten delvis för att du inte hade semester förrän efter träffen Ja,ja, det är ju ingen fara, men det hade varit kul att ta Skansen eller Grönan ihop. Men det går fler tåg

    Vi åker på fredag förmiddag nån gång och tar oss i lugn takt till Norrköping. Stannar och rastar lagom länge så Tim får krypa av sig
    Vi är förmodligen där när ni kommer. Kul ska det bli!

    Klart det blir fint väder....

    Kram!
  6. 3
    Attans att ni skulle vidare oxå! Vi ändrade rutten delvis för att du inte hade semester förrän efter träffen Ja,ja, det är ju ingen fara, men det hade varit kul att ta Skansen eller Grönan ihop. Men det går fler tåg

    Vi åker på fredag förmiddag nån gång och tar oss i lugn takt till Norrköping. Stannar och rastar lagom länge så Tim får krypa av sig
    Vi är förmodligen där när ni kommer. Kul ska det bli!

    Klart det blir fint väder....

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Men nej!!! Jag var så säker på att ni skulle komma hit före Norrköping. Telepatin funkar tydligen inte, nåt skit på linjen

    Tuva har deklarerat "Jag ska till pippi i sommar" För henne innebär det ALV som vi kikat på på datorn. Vi tyckte det var smart när vi var halvvägs att fortsätta dit. Men ni vill nog ändå inte tillbringa mer tid med familjen Kaos efter vår Norrköpingsvistelse. Ni kommer att sitta på hotellet i Sthlm och vara så lättade att vi inte är hemma så ni slipper umgås med oss mer. Dagliga vredesutbrott och två syskon som anstränger sig till max för att reta up varann

    Vi ses på fredag i alla fall!
    För mycket av det goda är inte nog.
  8. 4
    Men nej!!! Jag var så säker på att ni skulle komma hit före Norrköping. Telepatin funkar tydligen inte, nåt skit på linjen

    Tuva har deklarerat "Jag ska till pippi i sommar" För henne innebär det ALV som vi kikat på på datorn. Vi tyckte det var smart när vi var halvvägs att fortsätta dit. Men ni vill nog ändå inte tillbringa mer tid med familjen Kaos efter vår Norrköpingsvistelse. Ni kommer att sitta på hotellet i Sthlm och vara så lättade att vi inte är hemma så ni slipper umgås med oss mer. Dagliga vredesutbrott och två syskon som anstränger sig till max för att reta up varann

    Vi ses på fredag i alla fall!
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Nämen gud så skönt att slippa er då! Hehe, närå, men som sagt, det går fler tåg. Egentligen skulle jag vilja upp till Stockholm den 22 augusti då det är kick off för den nya kollektionen...Men det får jag nog missa tyvärr

    Kram!
  10. 5
    Nämen gud så skönt att slippa er då! Hehe, närå, men som sagt, det går fler tåg. Egentligen skulle jag vilja upp till Stockholm den 22 augusti då det är kick off för den nya kollektionen...Men det får jag nog missa tyvärr

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Alldeles rätt!

    Ni kommer att fira hela tiden att ni slipper oss efter 2 dygn i Norrköping. Och vi tar Kaos med oss söderut...

    Vad har jag missat? Ny kollektion? Vaddå? Vad gäller datumet så är vi ändå inte i Sthlm då heller. Inte i Sverige alls faktiskt. 22 augusti är Kaos på Rhodos Ska bli riktigt najs, om jag bara hittar ett tält att gömma mig i på stranden....
    För mycket av det goda är inte nog.
  12. 6
    Alldeles rätt! Ni kommer att fira hela tiden att ni slipper oss efter 2 dygn i Norrköping. Och vi tar Kaos med oss söderut...

    Vad har jag missat? Ny kollektion? Vaddå? Vad gäller datumet så är vi ändå inte i Sthlm då heller. Inte i Sverige alls faktiskt. 22 augusti är Kaos på Rhodos Ska bli riktigt najs, om jag bara hittar ett tält att gömma mig i på stranden....
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Jaha, hade för mig att jag berättat att jag säljer kläder och barnartiklar för Mykidoo... Men,men, jag har väl missat det kanske.. Amningshjärnan du vet

    Jag har gett upp det där med att skyla min kropp på stranden, jag skiter i att åka dit istället
  14. 7
    Jaha, hade för mig att jag berättat att jag säljer kläder och barnartiklar för Mykidoo... Men,men, jag har väl missat det kanske.. Amningshjärnan du vet

    Jag har gett upp det där med att skyla min kropp på stranden, jag skiter i att åka dit istället
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8
    Ja, vi hade ju tänkt komma, jag och Samisen. Men nu har han feber och krupp och snor så det räcker för hela området.
  16. 8
    Ja, vi hade ju tänkt komma, jag och Samisen. Men nu har han feber och krupp och snor så det räcker för hela området.
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    Hoppas han mår bättre!!

    Kramar!!
    "Jag vill vara lika fin som dig mamma. För jag älskar dig!"
    Sagt av min underbara Milla,då 2½ år. Nu 4½ och fortfarande lika underbar!
  18. 9
    Hoppas han mår bättre!! Kramar!!
  19. Medlem sedan
    Sep 2000
    #10
    JO, nu är han frisk (tack fan för det) men USCH vad han var snorig och febrig och dålig. En hel vecka hade han MEGAgrönt snor, så ni är nog alla glada att jag inte trotsade hans snor och åkte. Jag debatterade länge och väl med mig själv (och hans snorränder...)

    Hoppas ni hade trevligt. Vilka var där?
  20. 10
    JO, nu är han frisk (tack fan för det) men USCH vad han var snorig och febrig och dålig. En hel vecka hade han MEGAgrönt snor, så ni är nog alla glada att jag inte trotsade hans snor och åkte. Jag debatterade länge och väl med mig själv (och hans snorränder...)

    Hoppas ni hade trevligt. Vilka var där?

Liknande trådar

  1. Snart smäller det
    By S-SWE in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 01:00
  2. Snart smäller det!!!
    By gordii in forum Träning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 23:04
  3. Snart smäller jag av!
    By Katarina m O&A in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 11:12
  4. Och snart smäller det...
    By -Emla- in forum Hem & fritid
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 11:30
  5. Snart smäller det
    By Pip m Noel in forum _0505 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 22:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar