Ni med blogspot
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Ni med blogspot

    Jag har problem att läsa era bloggar, Cissis blogg har jag bara fått felmeddelande på i dryga månaden liksom Ponders. Någon idé vad det kan bero på?
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  2. 1
    Ni med blogspot Jag har problem att läsa era bloggar, Cissis blogg har jag bara fått felmeddelande på i dryga månaden liksom Ponders. Någon idé vad det kan bero på?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Är det min egna eller barnens du inte kan läsa?

    Är det barnens tror jag det beror på att du inte har något google-konto (alternativt inte fått inbjudan till mejladressen kopplat till det). Då räcker bara inbjudan för att läsa i några månader.

    Om det är min egna blogg har jag faktiskt ingen aning om varför det inte går, om ni inte har någon sorts spärr som gör att du inte kan läsa...
  4. 2
    Är det min egna eller barnens du inte kan läsa?

    Är det barnens tror jag det beror på att du inte har något google-konto (alternativt inte fått inbjudan till mejladressen kopplat till det). Då räcker bara inbjudan för att läsa i några månader.

    Om det är min egna blogg har jag faktiskt ingen aning om varför det inte går, om ni inte har någon sorts spärr som gör att du inte kan läsa...
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Hej!
    Det är din egen jag inte kommer in på. Barnens har jag inte försökt komma in på på evigheter eftersom inbjudningarna och adresserna till dem försvann då sambon formaterade datorn UTAN att ha sparat mina länkar... Konstigt nog finns alla hans kvar....

    Det är jätteunderligt. Idag kom jag inte in på din, Alex och busmammans. Ibland är det Nikkis eller någon annans.

    Jättemystiskt, ibland kan jag läsa men när jag ska kommentera skiter det sig. Ruskigt frustrerande är det iaf.
  6. 3
    Hej!
    Det är din egen jag inte kommer in på. Barnens har jag inte försökt komma in på på evigheter eftersom inbjudningarna och adresserna till dem försvann då sambon formaterade datorn UTAN att ha sparat mina länkar... Konstigt nog finns alla hans kvar....

    Det är jätteunderligt. Idag kom jag inte in på din, Alex och busmammans. Ibland är det Nikkis eller någon annans.

    Jättemystiskt, ibland kan jag läsa men när jag ska kommentera skiter det sig. Ruskigt frustrerande är det iaf.
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    Jag också! Ponders egna är "värst" och Cissis också, men även Alexandras blogg får jag felmeddelande på ibland. Ponders barns bloggar har jag inga problem med alls.
  8. 4
    Jag också! Ponders egna är "värst" och Cissis också, men även Alexandras blogg får jag felmeddelande på ibland. Ponders barns bloggar har jag inga problem med alls.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Jo för mig är det Ponders, Cissis och Nikkis som är värst. Ibland får jag felmeddelande på Alex eller Busmammans blogg. Ytterst frustrerande, undrar vad det beror på.

    Skönt att höra att jag inte är ensam... Börjar ju fundera om mina datorer försöker säga mig något...
  10. 5
    Jo för mig är det Ponders, Cissis och Nikkis som är värst. Ibland får jag felmeddelande på Alex eller Busmammans blogg. Ytterst frustrerande, undrar vad det beror på.

    Skönt att höra att jag inte är ensam... Börjar ju fundera om mina datorer försöker säga mig något...
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6
    Va? Får ni felmeddelanden på min blogg? Konstigt har jag inte några andra som får. Min blogg är ju öppen för alla!
  12. 6
    Va? Får ni felmeddelanden på min blogg? Konstigt har jag inte några andra som får. Min blogg är ju öppen för alla!
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Det har faktiskt blivit mycket bättre nu! Alldeles efter jag skrivit inlägget här måste blogspot ha gjort någon förändring för sedan dess har jag inte haft problem med någon av bloggarna, varken de öppna eller låsta. Tyvärr är jag alldeles för dålig på att kommentera *skäms*
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  14. 7
    Det har faktiskt blivit mycket bättre nu! Alldeles efter jag skrivit inlägget här måste blogspot ha gjort någon förändring för sedan dess har jag inte haft problem med någon av bloggarna, varken de öppna eller låsta. Tyvärr är jag alldeles för dålig på att kommentera *skäms*

Liknande trådar

  1. blogspot?
    By Tessa70 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 04:54
  2. blogspot?
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-31, 09:45
  3. Blogspot - de nya...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-25, 19:23
  4. blogspot.com *imt*
    By jag vet! in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 20:59
  5. Blogspot??
    By Marica in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 08:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar