hur i hellsikke
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    hur i hellsikke

    får man grabbarna att sluta bråka och börja lyssna på sin mamma. jag blir galen snart.
    kanske får uppdatera er, länge sen jag var här.
    wille feb 04
    lucas sep 05

    alla lagliga tips är välkomna innan jag exploderar
  2. 1
    hur i hellsikke får man grabbarna att sluta bråka och börja lyssna på sin mamma. jag blir galen snart.
    kanske får uppdatera er, länge sen jag var här.
    wille feb 04
    lucas sep 05

    alla lagliga tips är välkomna innan jag exploderar
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Jag har hört talas om några bra internatskolor som finns England. Man skickar dit dem i 5-årsåldern, träffar dem ett par veckor per år tills de kommer ut väluppfostrade coh framgångsrika vid 18 års ålder. Nåja, kanske lätt neurotiska också...

    Sorry, men jag har liksom inget bra svar Sätt i öronproppar och sluta lyssna på dem?

    Kul att se dig här igen - du levererade alltid så härligt drastiska ögonblicksbilder från ditt vilda liv!
  4. 2
    Jag har hört talas om några bra internatskolor som finns England. Man skickar dit dem i 5-årsåldern, träffar dem ett par veckor per år tills de kommer ut väluppfostrade coh framgångsrika vid 18 års ålder. Nåja, kanske lätt neurotiska också...

    Sorry, men jag har liksom inget bra svar Sätt i öronproppar och sluta lyssna på dem?

    Kul att se dig här igen - du levererade alltid så härligt drastiska ögonblicksbilder från ditt vilda liv!
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    älskar svaret om internat skolan, ska kolla upp det genast. deras far har precis gått och köpt dom varsin lie till halloween kostymerna, så vi får se om jag har någon kvar att skicka till england. (bäst att informera, liarna är inte riktiga)
  6. 3
    älskar svaret om internat skolan, ska kolla upp det genast. deras far har precis gått och köpt dom varsin lie till halloween kostymerna, så vi får se om jag har någon kvar att skicka till england. (bäst att informera, liarna är inte riktiga)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar