Sista dagen på dagis!
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2000
    #1

    Sista dagen på dagis!

    Nu är man ju cool och stor kille, så när jag säger att han får krama alla fröknar riktigt ordentligt idag, så säger Erik att det är fröknarna som kramar barnen.
    Hah! Men en favoritfröken fick två kramar i alla fall, eftersom hon såg till att ta för sig.
    Hur har era barn tänkt kring det här?
    Erik har varit vansinnigt kramig hemma idag. Han ser fram emot fritids, som blir samma som Lovisas.
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  2. 1
    Sista dagen på dagis! Nu är man ju cool och stor kille, så när jag säger att han får krama alla fröknar riktigt ordentligt idag, så säger Erik att det är fröknarna som kramar barnen.
    Hah! Men en favoritfröken fick två kramar i alla fall, eftersom hon såg till att ta för sig.
    Hur har era barn tänkt kring det här?
    Erik har varit vansinnigt kramig hemma idag. Han ser fram emot fritids, som blir samma som Lovisas.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Visst är det inte klokt - våra små (för mig ju "mitt" allra första dagisslut) ska aldrig mer gå på dagis!! Kan inte riktigt förstå.. Celia jublar dock och är såå glad över att få börja skolan, hon längtar verkligen! Själv ser jag bara framför mig ännu krångligare logistik på morgon och eftermiddag som ju redan var stressiga som de var... :/
  4. 2
    Visst är det inte klokt - våra små (för mig ju "mitt" allra första dagisslut) ska aldrig mer gå på dagis!! Kan inte riktigt förstå.. Celia jublar dock och är såå glad över att få börja skolan, hon längtar verkligen! Själv ser jag bara framför mig ännu krångligare logistik på morgon och eftermiddag som ju redan var stressiga som de var... :/

Liknande trådar

  1. Sista dagen på gamla dagis!
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-30, 20:20
  2. Sista dagen på dagis..
    By ruffa in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-28, 12:19
  3. Imorgon är det sista dagen på dagis!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-16, 08:57
  4. sista dagen på dagis
    By Es mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 09:05
  5. Sista dagen på dagis!
    By PiaD1978 in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 13:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar