Resebyrå?
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Resebyrå?

    Någon som vet vad resebyrån heter som killen i rulle skulle/ska/har startat?Den skulle enbart vända sig till handikappade vad jag minns.Någon som vet??
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  2. 1
    Resebyrå? Någon som vet vad resebyrån heter som killen i rulle skulle/ska/har startat?Den skulle enbart vända sig till handikappade vad jag minns.Någon som vet??
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Jo den lär heta Lega travel och initiativtagare är då såklart David Lega och den beräknas vara igång i augusti.
  4. 2
    Jo den lär heta Lega travel och initiativtagare är då såklart David Lega och den beräknas vara igång i augusti.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    Aha!

    Då får jag väl ge mig till tåls
    Tack för hjälpen!
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  6. 3
    Aha! Då får jag väl ge mig till tåls
    Tack för hjälpen!
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Olika assistansbolag anordnar resor. I vårt fall är det välkommet eftersom dottern är så pass handikappad. Det gör att vi känner det mer som extra hårt jobb än semester att resa.
  8. 4
    Olika assistansbolag anordnar resor. I vårt fall är det välkommet eftersom dottern är så pass handikappad. Det gör att vi känner det mer som extra hårt jobb än semester att resa.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Rättar mig..."Det gör att vi känner det mer som extra hårt jobb än semester att resa. " givetvis är det en beskrivning av vår vanliga erfarenhet...inte att resa genom anpassad semester
  10. 5
    Rättar mig..."Det gör att vi känner det mer som extra hårt jobb än semester att resa. " givetvis är det en beskrivning av vår vanliga erfarenhet...inte att resa genom anpassad semester
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6

    När reser vi??

    När han dragit igång resebyrån så är det fritt fram, eller hur?Då kan vi väl bunta ihop tjejerna och sticka iväg?
    Dottern tycker att vi ska resa bort över jul/nyår typ,,,,,,Gissa vem som inte kollar priserna
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  12. 6
    När reser vi?? När han dragit igång resebyrån så är det fritt fram, eller hur?Då kan vi väl bunta ihop tjejerna och sticka iväg?
    Dottern tycker att vi ska resa bort över jul/nyår typ,,,,,,Gissa vem som inte kollar priserna
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    Oj,oj o oj
    Vi ska börja med att ta oss till Sthlm och förhoppningsvis få möjlighet att träffa er...vi är inga globetrotters som ni

    Vovven här hemma börjar tillfriskna och ska vi resa så behövs det hundvakt...ska höra mig för om en natt eller två, måste antagligen bli över en helg.
  14. 7
    Oj,oj o oj
    Vi ska börja med att ta oss till Sthlm och förhoppningsvis få möjlighet att träffa er...vi är inga globetrotters som ni

    Vovven här hemma börjar tillfriskna och ska vi resa så behövs det hundvakt...ska höra mig för om en natt eller två, måste antagligen bli över en helg.
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8

    Men nu kan man ta med vovven !!

    Med alla nya EU, EG regler så är det bara en spruta eller två så får vovven hänga med Vi hyr ett hus med pool
    Ser fram emot ert besök men misstänker att dottern är i Småland på kollo då
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  16. 8
    Men nu kan man ta med vovven !! Med alla nya EU, EG regler så är det bara en spruta eller två så får vovven hänga med Vi hyr ett hus med pool
    Ser fram emot ert besök men misstänker att dottern är i Småland på kollo då

Liknande trådar

  1. Resebyrå - Afrikaresor?
    By Dina_KL in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 10:46
  2. Resebyrå att lita på
    By AndersC in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-14, 07:08
  3. Bra resebyrå?
    By mariamed4 in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 09:53
  4. Resebyrå online - får de...
    By Libra in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 20:28
  5. bra resebyrå för Thailand?
    By Signe in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 10:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar