4-års kalas
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    4-års kalas

    halloj! det var typ 100 år sen jag var här inne, eller iallafall kanske tre år sen... Och nu behöver jag nog er hjälp, för vi ska ha barnkalas på lördag och lite tips på vad man skall göra hade varit kanon!
    Kram Nina & Elliot
  2. 1
    4-års kalas halloj! det var typ 100 år sen jag var här inne, eller iallafall kanske tre år sen... Och nu behöver jag nog er hjälp, för vi ska ha barnkalas på lördag och lite tips på vad man skall göra hade varit kanon!
    Kram Nina & Elliot
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    vi var i Idre när Martin fyllde 4 år och han hade sitt barnkalas uppe på Idre fjäll med tårta och varmkorv kokt i loka (jag glömde ta med mig vatten att koka i, men en pappa hade loka med sig). Så det var paketöppning, korv kokt på spritkök och sen tårta och massa kakor. Först fick vi ju åka stolsliften upp.
    Fast det gäller ju att man har ett fjäll i närheten då. *L*

    Tänker du lekar coh såna saker? Barnen leker oftast så himla bra ändå när de träffas sådär i den åldern så jag brukar inte ha lekar. Bor ni i hus eller lägenhet? bor man i lägenhet så ta med kalaset ut i skogen, ut på ängen till lekparken. Vi har ju fördelen av att barnen fyller år en bra utekalastid.
  4. 2
    vi var i Idre när Martin fyllde 4 år och han hade sitt barnkalas uppe på Idre fjäll med tårta och varmkorv kokt i loka (jag glömde ta med mig vatten att koka i, men en pappa hade loka med sig). Så det var paketöppning, korv kokt på spritkök och sen tårta och massa kakor. Först fick vi ju åka stolsliften upp.
    Fast det gäller ju att man har ett fjäll i närheten då. *L*

    Tänker du lekar coh såna saker? Barnen leker oftast så himla bra ändå när de träffas sådär i den åldern så jag brukar inte ha lekar. Bor ni i hus eller lägenhet? bor man i lägenhet så ta med kalaset ut i skogen, ut på ängen till lekparken. Vi har ju fördelen av att barnen fyller år en bra utekalastid.
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Du har så rätt, Elliot längtar mest bara till att de skall komma hit. Det får bli som det blir med korv och tårta!
  6. 3
    Du har så rätt, Elliot längtar mest bara till att de skall komma hit. Det får bli som det blir med korv och tårta!

Liknande trådar

  1. 5 års kalas!
    By Annamj in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-26, 08:46
  2. 6-års kalas!
    By CarolaB in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-24, 18:58
  3. kalas eller inte kalas?????
    By Tussa in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 10:40
  4. Kalas,kalas och bebis♥
    By ♥Helena♥ in forum _03 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 00:22
  5. 3 års kalas eller 33 års kalas
    By Helena *viktminskar* in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 07:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar