Heej alla igen!
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Heej alla igen!

    Har inte varit inne här på läääänge Antar att alla ni andra också har små aktiva busbarn där hemma som upptar er tid! Vi har även (äntligen) gift oss så det har ju också tagit lite tid... Men nu har jag sommarlov från mina studier så nu har jag lite tid att surfa lite.

    Allt är ganska bra med vår "lille" Lukas iaf, eller ja han har haft krupp ett x-antal gånger och nu väntar vi på operationstid för att ta bort polyperna och kanske halsmandlarna. Inge skoj men det behövs om jag säger så.

    Det var iaf jag som skrev som "fegis" där nere för jag vågade inte skriva på riktigt för jag har inte varit här inne på länge... Men vi väntar iaf vår lilla 2a som tog sig på första försöket och fick BF på Nyårsafton, men men huvudsaken är att bebisen mår bra och sen får den komma när den vill.

    Kram Helen
    ♥ ♥ ♥Mamma till 2 januaripojkar♥ ♥ ♥
  2. 1
    Heej alla igen! Har inte varit inne här på läääänge Antar att alla ni andra också har små aktiva busbarn där hemma som upptar er tid! Vi har även (äntligen) gift oss så det har ju också tagit lite tid... Men nu har jag sommarlov från mina studier så nu har jag lite tid att surfa lite.

    Allt är ganska bra med vår "lille" Lukas iaf, eller ja han har haft krupp ett x-antal gånger och nu väntar vi på operationstid för att ta bort polyperna och kanske halsmandlarna. Inge skoj men det behövs om jag säger så.

    Det var iaf jag som skrev som "fegis" där nere för jag vågade inte skriva på riktigt för jag har inte varit här inne på länge... Men vi väntar iaf vår lilla 2a som tog sig på första försöket och fick BF på Nyårsafton, men men huvudsaken är att bebisen mår bra och sen får den komma när den vill.

    Kram Helen
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Hej!
    Vad jobbigt med krupp, hoppas det blir bättre nu med operation.
    Grattis till giftermålet och till ett syskon, själv har vår lille Loke precis blivit storebror till en liten syster som är en vecka idag..
  4. 2
    Hej!
    Vad jobbigt med krupp, hoppas det blir bättre nu med operation.
    Grattis till giftermålet och till ett syskon, själv har vår lille Loke precis blivit storebror till en liten syster som är en vecka idag..
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Tack tack, och grattis till dig också! Hoppas allt har gått bra för er! Vi hade ju också ett sommarbarn på G men jag fick kalla fötter så vi valde att vänta ett halvår, så nu blir det till att knipa över nyår igen
  6. 3
    Tack tack, och grattis till dig också! Hoppas allt har gått bra för er! Vi hade ju också ett sommarbarn på G men jag fick kalla fötter så vi valde att vänta ett halvår, så nu blir det till att knipa över nyår igen
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Hej! Grattis till giftemålet och till tillskottet och även stort grattis till LinaSophie och lycka till med en bebisen.
    Själv har jag inte varit inne här på hela sommaren trots att jag varit ledig sedan början av juni. Men just nu har inskolningarna börjat, så jag håller på att skola in Clara på ett nytt dagis och bröderna har fått börja på fritids. Själv ska jag vara ledig ett litet tag till innan ytterligare skolgång väntar.
    Helen har du lust att träffas någon dag?, det var såååå länge sedan. Inga sprattlande bebisar längre utan helt egna individer med allt det innebär
    Kram på er alla
  8. 4
    Hej! Grattis till giftemålet och till tillskottet och även stort grattis till LinaSophie och lycka till med en bebisen.
    Själv har jag inte varit inne här på hela sommaren trots att jag varit ledig sedan början av juni. Men just nu har inskolningarna börjat, så jag håller på att skola in Clara på ett nytt dagis och bröderna har fått börja på fritids. Själv ska jag vara ledig ett litet tag till innan ytterligare skolgång väntar.
    Helen har du lust att träffas någon dag?, det var såååå länge sedan. Inga sprattlande bebisar längre utan helt egna individer med allt det innebär
    Kram på er alla

Liknande trådar

  1. heej!
    By s 09 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 18:08
  2. heej
    By Mamma_hanni in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 20:01
  3. Heej!!
    By jossan30 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 22:03
  4. Heej alla majmammor!! =)
    By M med C & C in forum _0605 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 08:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar