vad ska man göra?
_0504 Aprilbarn
  1. Anonym
    #1

    vad ska man göra?

    Jag väljer att vara anonym just nu....Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra .
    Känslig fråga men jag väljer att ställa den iaf.

    Vår dotter tar till gosedjur och sitter och gnider sig mot dom, nu har jag kommit på henne med att göra det utan trosor. Är detta ett normalt beteende?? Hur ska jag agera som vuxen? Jag vill ju inte hämma henne heller.

    Gör era barn så?

    /förvirrad mamma
  2. 1
    vad ska man göra? Jag väljer att vara anonym just nu....Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra .
    Känslig fråga men jag väljer att ställa den iaf.

    Vår dotter tar till gosedjur och sitter och gnider sig mot dom, nu har jag kommit på henne med att göra det utan trosor. Är detta ett normalt beteende?? Hur ska jag agera som vuxen? Jag vill ju inte hämma henne heller.

    Gör era barn så?

    /förvirrad mamma
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Japp, det är ju skönt förstås Inget fel med det, hon måste få utforska sin kropp och sin sexualitet. Låt henne få vara ifred bara och kanske be henne gå till sitt rum om hon sitter bland andra. Säg det inte så att det känns skamligt för henne bara, utan mer att det kanske blir mysigare för henne att vara ensam.
  4. 2
    Japp, det är ju skönt förstås Inget fel med det, hon måste få utforska sin kropp och sin sexualitet. Låt henne få vara ifred bara och kanske be henne gå till sitt rum om hon sitter bland andra. Säg det inte så att det känns skamligt för henne bara, utan mer att det kanske blir mysigare för henne att vara ensam.
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3
    Jag håller helt med Snigelina!
  6. 3
    Jag håller helt med Snigelina!

Liknande trådar

  1. göra nu eller göra sen ??
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-03-04, 10:53
  2. Att göra eller inte göra
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 11:30
  3. Det ska jag göra om!
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 20:01
  4. 8-åringar - göra o icke göra -
    By Inem2 in forum Mammasnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 22:19
  5. vad får man göra å inte göra?
    By madicken in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 16:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar