Fler som klipper sig?
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Fler som klipper sig?

    I februari gick Stellas hår ner till rumpan, numera har hon en kort page. Hon har varit och klippt i sitt hår tre-fyra gånger nu och det känns en aning frustrerande. Hon tycker själv att håret är alldeles för kort nu, så jag hoppas hon slutar klippa i håret nu
    Mamma till Jonna-99, Nora-02 och Stella-05.
  2. 1
    Fler som klipper sig? I februari gick Stellas hår ner till rumpan, numera har hon en kort page. Hon har varit och klippt i sitt hår tre-fyra gånger nu och det känns en aning frustrerande. Hon tycker själv att håret är alldeles för kort nu, så jag hoppas hon slutar klippa i håret nu
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vi hade en period för ca ett år sen då Becca alltid sprang omkring med en sax i handen så fort vi vände ryggen till.
    Hon gillar ifs sin korta pagéfrisyr och tjatar själv om att få klippa sig när det blir längre.

    Däremot så är hon nu i en period där hon biter på naglarna, även på tånaglarna och det stör mig.
  4. 2
    Vi hade en period för ca ett år sen då Becca alltid sprang omkring med en sax i handen så fort vi vände ryggen till.
    Hon gillar ifs sin korta pagéfrisyr och tjatar själv om att få klippa sig när det blir längre.

    Däremot så är hon nu i en period där hon biter på naglarna, även på tånaglarna och det stör mig.
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3
    Nej hon vill ha lååångt hår. Men hon tuggar på det. Vilket gör att det tovar sig något enormt och det gör ont att reda ut. Då hotar jag med saxen och då biter hon ihop så tappert lilla hjärtat. Hon spottar ut håret när man påminner men efter en minut tuggar hon igen...
  6. 3
    Nej hon vill ha lååångt hår. Men hon tuggar på det. Vilket gör att det tovar sig något enormt och det gör ont att reda ut. Då hotar jag med saxen och då biter hon ihop så tappert lilla hjärtat. Hon spottar ut håret när man påminner men efter en minut tuggar hon igen...

Liknande trådar

  1. Näe, nu går jag och klipper mig!
    By emmaf in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-02, 22:04
  2. Hur klipper man ut??
    By MaryT in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 19:08
  3. Hur klipper man?
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 16:36
  4. Klipper ni själva?
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 09:32
  5. Hur klipper ni naglar?
    By Gula in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar