Tack för träffen!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Tack för träffen!

    Det blev ju lite kort för er som kom på lördagen Jädra skitväder! Men det var kul att ses den stund som blev!
    Vi andra åkte till Busfabriken på eftermiddagen och det var en hit! Jisses, det var ju rena gympapasset att krypa runt och klättra hit och dit

    Vi fortsatte sen till Stockholm. Det var jättemysigt och vi hade kanonväder! Eller på tisdag fm var det ju sådär att gå runt på Skansen i ösregn.. Men det klarnade upp tillslut som tur var! Vi hann med Gröna Lund och Junibacken oxå under våra tre dagar i huvudstaden.

    Nu ska jag packa inför vår andra resa denna semester. Det blir Jonas pappas stuga på västkusten. Ska bli bra väder bestämmer jag här och nu...

    När vi kommer hem nästa vecka blir det tvättning och sen packa om för att åka till Varberg. Då ska jag och kompisen smita iväg några timmar en dag och besöka Ullared! Ser nästan fram emot det mest av allt

    Kram på er!!
    "Jag vill vara lika fin som dig mamma. För jag älskar dig!"
    Sagt av min underbara Milla,då 2½ år. Nu 4½ och fortfarande lika underbar!
  2. 1
    Tack för träffen! Det blev ju lite kort för er som kom på lördagen Jädra skitväder! Men det var kul att ses den stund som blev!
    Vi andra åkte till Busfabriken på eftermiddagen och det var en hit! Jisses, det var ju rena gympapasset att krypa runt och klättra hit och dit

    Vi fortsatte sen till Stockholm. Det var jättemysigt och vi hade kanonväder! Eller på tisdag fm var det ju sådär att gå runt på Skansen i ösregn.. Men det klarnade upp tillslut som tur var! Vi hann med Gröna Lund och Junibacken oxå under våra tre dagar i huvudstaden.

    Nu ska jag packa inför vår andra resa denna semester. Det blir Jonas pappas stuga på västkusten. Ska bli bra väder bestämmer jag här och nu...

    När vi kommer hem nästa vecka blir det tvättning och sen packa om för att åka till Varberg. Då ska jag och kompisen smita iväg några timmar en dag och besöka Ullared! Ser nästan fram emot det mest av allt

    Kram på er!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Tack själv! Kul att busfabriken blev bra. Vi har njutit av Kreta, Västernorrland och solen sedan vi sågs. Kram
  4. 2
    Tack själv! Kul att busfabriken blev bra. Vi har njutit av Kreta, Västernorrland och solen sedan vi sågs. Kram

Liknande trådar

  1. Tack för träffen!
    By Eize/Åza m Wilda in forum _1005 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 19:18
  2. Tack för träffen idag
    By KAJO in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 19:18
  3. Tack för träffen idag!
    By linda_l in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 09:18
  4. Tack för träffen!
    By MsK in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 23:27
  5. Tack för träffen idag!
    By Ewa S in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 09:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar