Körkortet 35 år
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Körkortet 35 år

    Idag är det på dagen 35 år sedan jag fick körkort. För mig innebar det att ett helt nytt liv öpnnade sig med möjligheten att ta mig vart jag vill när jag vill.
  2. 1
    Körkortet 35 år Idag är det på dagen 35 år sedan jag fick körkort. För mig innebar det att ett helt nytt liv öpnnade sig med möjligheten att ta mig vart jag vill när jag vill.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Det förstår jag, körkort innebär en stor frihet, allra mest för de som har svårigheter att använda kommunala transportmedel, och måste anlita den på de flesta håll urusla färdtjänsten som man inte vet när och om den kommer, hur ska du fira?
  4. 2
    Det förstår jag, körkort innebär en stor frihet, allra mest för de som har svårigheter att använda kommunala transportmedel, och måste anlita den på de flesta håll urusla färdtjänsten som man inte vet när och om den kommer, hur ska du fira?
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Tog en tur

    På 35-årsdagen av uppkörningen för körkort så firade jag genom att ta en tur med min nya bil.
  6. 3
    Tog en tur På 35-årsdagen av uppkörningen för körkort så firade jag genom att ta en tur med min nya bil.
  7. Medlem sedan
    Jun 2001
    #4

    17 bilar

    Jag kan tillägga att jag nu har min 17:e bil sedan jag fick mitt körkort för 35 år sedan. Det märks att jag gillar att byta bil, eller hur?
  8. 4
    17 bilar Jag kan tillägga att jag nu har min 17:e bil sedan jag fick mitt körkort för 35 år sedan. Det märks att jag gillar att byta bil, eller hur?

Liknande trådar

  1. Det där med körkortet för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-02-23, 15:20
  2. Behåll körkortet..
    By motherx in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-15, 10:09
  3. Blir av med körkortet......
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 14:52
  4. Körkortet 35 år
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 14:33
  5. Körkortet?
    By MammaMima in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-05, 12:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar