Nu ska jag låna
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Nu ska jag låna

    min tredje bok om mina drömmars stad. Kul att ha varit där dom bodde då.. Så man har en bild på stället..
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    Nu ska jag låna min tredje bok om mina drömmars stad. Kul att ha varit där dom bodde då.. Så man har en bild på stället..
  3. Medlem sedan
    Mar 1998
    #2
    Menar du böckerna av Fogelström? Visst är de bra. Jag läste dem för många år sen.
  4. 2
    Menar du böckerna av Fogelström? Visst är de bra. Jag läste dem för många år sen.
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    ja dom är jättebra. Helge skoog läser. han läser bra. Tog lite kort så det är skoj.
  6. 3
    ja dom är jättebra. Helge skoog läser. han läser bra. Tog lite kort så det är skoj.
  7. Medlem sedan
    Mar 1998
    #4
    Aha, du lyssnar på dem. Jag brukade lyssna på böcker när jag gick till jobbet förut. Annars gillar jag det sisådär. På kvällen somnar jag bara, på dagen är jag sällan ensam och kan lyssna och så tycker jag ibland att de läser lite för sakta också. Läser rätt fort när jag läser själv.
  8. 4
    Aha, du lyssnar på dem. Jag brukade lyssna på böcker när jag gick till jobbet förut. Annars gillar jag det sisådär. På kvällen somnar jag bara, på dagen är jag sällan ensam och kan lyssna och så tycker jag ibland att de läser lite för sakta också. Läser rätt fort när jag läser själv.
  9. Medlem sedan
    Apr 2009
    #5
    Har du aldrig varit i Stockholm förut?
  10. 5
    Har du aldrig varit i Stockholm förut?
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6
    jo flera ggr.. men inte turistat så.
  12. 6
    jo flera ggr.. men inte turistat så.

Liknande trådar

  1. låna eller inte låna?
    By LillaHon in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 17:57
  2. Kan man låna hos ..
    By Emelie i villa in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 10:09
  3. Vad får vi låna?
    By tingeling2 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 12:37
  4. Får jag låna er?
    By Bridz in forum IVF-föräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 09:34
  5. Låna!
    By Jessica in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 22:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar