Med sommaren...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Med sommaren...

    kommer fulheter fram...
  2. 1
    Med sommaren... kommer fulheter fram...
  3. MaryT
    #2
    Vad för fulheter menar du då?...du uttrycker dig lite kryptiskt och jag antar att du vill att man frågar, så jag frågar nu: Hur menar du?
  4. 2
    Vad för fulheter menar du då?...du uttrycker dig lite kryptiskt och jag antar att du vill att man frågar, så jag frågar nu: Hur menar du?
  5. Medlem sedan
    May 2008
    #3
    Ja, verkligen! Fladdriga herrshorts på kvinnor, oformliga t-shirts, wrap-aroundsolglasögon och sandaler med kardborremar _vimlar_ det av på stan nu.

    Jag studerar molnformationerna för att slippa se eländet när jag är ute.
  6. 3
    Ja, verkligen! Fladdriga herrshorts på kvinnor, oformliga t-shirts, wrap-aroundsolglasögon och sandaler med kardborremar _vimlar_ det av på stan nu.

    Jag studerar molnformationerna för att slippa se eländet när jag är ute.
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Solen öppnar upp både kläder och hjärta.
  8. 4
    Solen öppnar upp både kläder och hjärta.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    ?? Hur menar du nu?
  10. 5
    ?? Hur menar du nu?
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Tror du det???
  12. 6
    Tror du det???
  13. Medlem sedan
    Jul 2008
    #7
    Ja, getingar och fästingar! Eller menade du något annat?
  14. 7
    Ja, getingar och fästingar! Eller menade du något annat?
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Undrar om de med fladdriga herrskjorts är de som låter flappa flappa...
  16. 8
    Undrar om de med fladdriga herrskjorts är de som låter flappa flappa...
  17. Medlem sedan
    May 1999
    #9
    HUr menar du?
    Valkar eller ouppklarade saker i div. förhållanden som man helt plötsligt får tid att bråka om?
  18. 9
    HUr menar du?
    Valkar eller ouppklarade saker i div. förhållanden som man helt plötsligt får tid att bråka om?
  19. Medlem sedan
    May 2009
    #10
    Getingar hade vi som tokiga för ett par veckor sedan, jag fick göra två vändor till vårdcentralen för sprutor mot mina stick som gjorde att jag fick fet mormorsfot och bingoflabarm
  20. 10
    Getingar hade vi som tokiga för ett par veckor sedan, jag fick göra två vändor till vårdcentralen för sprutor mot mina stick som gjorde att jag fick fet mormorsfot och bingoflabarm
  21. Medlem sedan
    Jul 2008
    #11
    Fy snusk!
  22. 11
    Fy snusk!
  23. Medlem sedan
    Jul 2008
    #12
    Isch! Jag svettas bara jag hör det...
  24. 12
    Isch! Jag svettas bara jag hör det...
  25. Medlem sedan
    May 2008
    #13
    Jag hoppas att i alla fall _kvinnorna_ som har shortsen inte låter *flappa flappa* när de går!
  26. 13
    Jag hoppas att i alla fall _kvinnorna_ som har shortsen inte låter *flappa flappa* när de går!
  27. Medlem sedan
    May 2009
    #14
    Det gör du rätt i för vi svettas verkligen hela tiden även när man sitter still
  28. 14
    Det gör du rätt i för vi svettas verkligen hela tiden även när man sitter still
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
    *gör pingvinrörelse med armarna*
  30. 15
    *gör pingvinrörelse med armarna*
  31. Medlem sedan
    Jul 2008
    #16
    Ja, faktum är att det gör man här idag också... Äckligt varmt och fuktigt! Svetten öser konstant. När jag var i Las Vegas och det var över 40 grader i skuggan svettades jag inte en droppe... men det berodde ju på att det var så peppartorrt att svetten försvann i samma stund som den producerades! Det var i samband med WSOP för några år sedan, i juni/juli. Skumt.
  32. 16
    Ja, faktum är att det gör man här idag också... Äckligt varmt och fuktigt! Svetten öser konstant. När jag var i Las Vegas och det var över 40 grader i skuggan svettades jag inte en droppe... men det berodde ju på att det var så peppartorrt att svetten försvann i samma stund som den producerades! Det var i samband med WSOP för några år sedan, i juni/juli. Skumt.
  33. Medlem sedan
    May 2009
    #17
    Här är det också fuktigt och ingen ökenhetta. Svetten lackar. Men jag klagar inte, jag mår bra i värme och jag laddar in den i mig
  34. 17
    Här är det också fuktigt och ingen ökenhetta. Svetten lackar. Men jag klagar inte, jag mår bra i värme och jag laddar in den i mig
  35. Medlem sedan
    Jul 2008
    #18
    Jo egentligen ska man inte klaga. Men fräsch känner man sig inte...
  36. 18
    Jo egentligen ska man inte klaga. Men fräsch känner man sig inte...
  37. Medlem sedan
    Aug 2006
    #19
    Får jag fråga en sak,varför är ofta dina inlägg så hur ska jag säga, tvetydiga...
  38. 19
    Får jag fråga en sak,varför är ofta dina inlägg så hur ska jag säga, tvetydiga...
  39. Medlem sedan
    May 2009
    #20
    Helt rätt, det är lagom kul att klä sig fint men man får låtsas som ingenting och inbilla sig fräsch
  40. 20
    Helt rätt, det är lagom kul att klä sig fint men man får låtsas som ingenting och inbilla sig fräsch
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Bio-sommaren
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 03:34
  2. Sommaren -08
    By esmeral in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 06:51
  3. sommaren!!!
    By Mars1 in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 11:28
  4. Sommaren
    By mamman30 in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 16:08
  5. Sommaren är här!!!
    By joppi33 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 13:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar