Kan inte fatta att min bebis ska börja
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Kan inte fatta att min bebis ska börja

    nollan på måndag, han var ju nyfödd här om veckan
    Själv så ser han mycket fram emot att börja skolan, han är helt övertygad om att det kommer att bli hårdkörning med massor av läxor, hoppas han inte blir allt för besviken!

    Annars så har han blivit en mycket lugnar och mer sansad person under sista året, han går att resonera med och han lyssnar faktiskt i bland på vad man säger
    Och dom senaste veckorna är han inne i någon slags fantasi period, han svänger ihop dom mest fantastiska historierna, och man ser på honom att han tror på sig själv. Men han är rätt så enkel att avslöja, ber man honom titta en i ögonen så är det kört för honom, han ljuger såååå dåligt.

    Han ska snart starta sin 3:de termin på ridskolan, han fixar att skritta, trava och galoppera själv, även att hoppa över låga bommar, jag är SJUKT stolt över honom! Sen i maj så går han även på "vi leker golf", vilket han också tycker är jätte skoj, trevliga tränare som ser till att lugna ner föräldrarna när dom blir lite väl entuastiska *skrattar*

    Har lagt upp några nya bilder i mitt galleri om någon vill se hur bebben ser ut nu
  2. 1
    Kan inte fatta att min bebis ska börja nollan på måndag, han var ju nyfödd här om veckan
    Själv så ser han mycket fram emot att börja skolan, han är helt övertygad om att det kommer att bli hårdkörning med massor av läxor, hoppas han inte blir allt för besviken!

    Annars så har han blivit en mycket lugnar och mer sansad person under sista året, han går att resonera med och han lyssnar faktiskt i bland på vad man säger
    Och dom senaste veckorna är han inne i någon slags fantasi period, han svänger ihop dom mest fantastiska historierna, och man ser på honom att han tror på sig själv. Men han är rätt så enkel att avslöja, ber man honom titta en i ögonen så är det kört för honom, han ljuger såååå dåligt.

    Han ska snart starta sin 3:de termin på ridskolan, han fixar att skritta, trava och galoppera själv, även att hoppa över låga bommar, jag är SJUKT stolt över honom! Sen i maj så går han även på "vi leker golf", vilket han också tycker är jätte skoj, trevliga tränare som ser till att lugna ner föräldrarna när dom blir lite väl entuastiska *skrattar*

    Har lagt upp några nya bilder i mitt galleri om någon vill se hur bebben ser ut nu
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Nej det är sjukt vad tiden gått fort. Elias började fritids i måndags och det går jättebra. De har iofs gått tillsammans nästan allihop i en termin och dessutom i en lokal i skolan så det är inte så mycket nytt. Men räknat ner har han gjort hela sommaren
  4. 2
    Nej det är sjukt vad tiden gått fort. Elias började fritids i måndags och det går jättebra. De har iofs gått tillsammans nästan allihop i en termin och dessutom i en lokal i skolan så det är inte så mycket nytt. Men räknat ner har han gjort hela sommaren
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Rasmus kommer att ha sin fritids placering hos sin dagmamma, och det tycker jag känns super.
    Det blir en smygstart in skolvärlden, och det känns tryggt att han och hans bästis hos henne kommer att gå i samma klass. MEN lite synd blir det kanske för lärarna, med tanke på att bägge två är busfrön och snackar som om dom fick betalt per ord! *skrattar*
  6. 3
    Rasmus kommer att ha sin fritids placering hos sin dagmamma, och det tycker jag känns super.
    Det blir en smygstart in skolvärlden, och det känns tryggt att han och hans bästis hos henne kommer att gå i samma klass. MEN lite synd blir det kanske för lärarna, med tanke på att bägge två är busfrön och snackar som om dom fick betalt per ord! *skrattar*
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Jag tänker precis detsamma, min lilla BEBIS ska börja skolan på måndag!
    Jag tycker det var precis nyss som jag blev medlem i Föräldranätet, skrev i Planera för barn och ville bli gravid!
    Att ens barn någonsin skulle börja i skolan kändes SÅÅ avlägset!

    Men nu är det alltså dags om fyra dagar!

    Spännande tider!
    Jennifer med Colin 0312, Bianca 0511 och Leonard 0807
  8. 4
    Jag tänker precis detsamma, min lilla BEBIS ska börja skolan på måndag!
    Jag tycker det var precis nyss som jag blev medlem i Föräldranätet, skrev i Planera för barn och ville bli gravid!
    Att ens barn någonsin skulle börja i skolan kändes SÅÅ avlägset!

    Men nu är det alltså dags om fyra dagar!

    Spännande tider!

Liknande trådar

  1. Jag kan inte fatta...
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 12:40
  2. Ni kan inte fatta..
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 20:49
  3. Kan inte fatta
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 18:11
  4. Kan inte fatta
    By one3 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 13:09
  5. Fatta att våra barn ska börja...
    By Malins 3:a in forum _00 Alla barn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 21:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar