Torka vinbär
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Torka vinbär

    Är det någon som provat att torka svarta vinbär? Tänkte det kunde vara gott i müslin. Googlade lite, och hamnade på "avancerade" förklaringar om torkmaskiner och värmefläktar. Är inte beredd att köpa någon dyr apparat som inte (heller) får plats i köksskåpet. Torka i ugn läste jag att någon gjort, är det någon aff:are som har erfarenhet av det....?
  2. 1
    Torka vinbär Är det någon som provat att torka svarta vinbär? Tänkte det kunde vara gott i müslin. Googlade lite, och hamnade på "avancerade" förklaringar om torkmaskiner och värmefläktar. Är inte beredd att köpa någon dyr apparat som inte (heller) får plats i köksskåpet. Torka i ugn läste jag att någon gjort, är det någon aff:are som har erfarenhet av det....?
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2
    Baklänges svar ... jag har försökt torka lingon (för att just ha i muslien) i min torkmaskin - det fungerade inte alls. Det såg ut som "lottodragningen" torra små lingon som yrde runt i maskinen och ner i fläkten. Jag tror mao mer på att torka i ugn fast jag inte har testat det.
  4. 2
    Baklänges svar ... jag har försökt torka lingon (för att just ha i muslien) i min torkmaskin - det fungerade inte alls. Det såg ut som "lottodragningen" torra små lingon som yrde runt i maskinen och ner i fläkten. Jag tror mao mer på att torka i ugn fast jag inte har testat det.

Liknande trådar

  1. torka frysta svarta vinbär i ugn?
    By pallella in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-22, 21:56
  2. Svarta vinbär
    By _annae_ in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-05, 22:43
  3. Röda vinbär.
    By Fridaa in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-02, 15:06
  4. Vinbär
    By Katta1 in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 18:51
  5. vinbär och krusbär
    By sarah in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 20:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar