Nässelutslag?
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Nässelutslag?

    Igår kväll vaknade T vid 23-tiden och sa att det kliade på kroppen. När jag tände lyset såg jag att hon hade som nässelutslag över hela bålen både på magen och rygg och det kliade ngt fruktansvärt

    Har gått igenom allt hon ätit och vad hon haft på sig för kläder under gårdagen men jag kan inte hitta ngt som är utöver det vanliga och sånt som hon ätit tidigare. Är totalt förvirrad och fattar inte vad utslagen berodde på!

    Idag är utslagen borta men T säger att det fortfarande kliar "lite". Hoppas att det bara var tillfälligt.

    Ngn annan som råkat ut för nässelutslag och vad kan det bero på?
    MammaMu till fem prinsessor
  2. 1
    Nässelutslag? Igår kväll vaknade T vid 23-tiden och sa att det kliade på kroppen. När jag tände lyset såg jag att hon hade som nässelutslag över hela bålen både på magen och rygg och det kliade ngt fruktansvärt

    Har gått igenom allt hon ätit och vad hon haft på sig för kläder under gårdagen men jag kan inte hitta ngt som är utöver det vanliga och sånt som hon ätit tidigare. Är totalt förvirrad och fattar inte vad utslagen berodde på!

    Idag är utslagen borta men T säger att det fortfarande kliar "lite". Hoppas att det bara var tillfälligt.

    Ngn annan som råkat ut för nässelutslag och vad kan det bero på?
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    I samma stund jag skickade min fråga kom jag på att hon faktiskt åt färska hallon som vi köpte igår! Kan det vara hallonen hon reagerar på?
  4. 2
    I samma stund jag skickade min fråga kom jag på att hon faktiskt åt färska hallon som vi köpte igår! Kan det vara hallonen hon reagerar på?

Liknande trådar

  1. Nässelutslag!
    By motherx in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-12, 20:56
  2. Nässelutslag
    By happy83 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-01, 09:10
  3. Nässelutslag
    By MymlanI in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 18:33
  4. Nässelutslag
    By ooIndicaoo in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 12:45
  5. Nässelutslag
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 09:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar