förbaskade lille räv!!!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    förbaskade lille räv!!!

    Var på IKEA idag... sonen fick mig att rusa igenom hela IKEA 4 gånger för att hinna till toaletten "i tid" bara för att säga att han inte behövde pinka när han väl kom dit...
    Sen gjorde han det en femte gång när vi var inne på Netto innan vi åkte hem... så kommer vi hem och då låg pappan i badet, så sonen bad mig hjälpa honom att ta av kläderna... och vad upptäcker jag när jag tar av byxorna??? ungen står och
    "droppar" ganska frekvent - rakt i brallorna!!! det är FJÄRDE gången på tre dagar
    han har helt enkelt börjat med att helt sonika skita högaktningsfullt i att GÅ när han behöver, för det stör inte honom att det kommer kiss i byxorna!!!!! *growl*
    Jag vet inte HUR jag ska ta det ur honom, men det här går jag inte med på!
    jag är sååå förbannad på honom i kväll....

    tips någon??!
    Life is NOT a dress rehearsal so......LET US eat CAKE
  2. 1
    förbaskade lille räv!!! Var på IKEA idag... sonen fick mig att rusa igenom hela IKEA 4 gånger för att hinna till toaletten "i tid" bara för att säga att han inte behövde pinka när han väl kom dit...
    Sen gjorde han det en femte gång när vi var inne på Netto innan vi åkte hem... så kommer vi hem och då låg pappan i badet, så sonen bad mig hjälpa honom att ta av kläderna... och vad upptäcker jag när jag tar av byxorna??? ungen står och
    "droppar" ganska frekvent - rakt i brallorna!!! det är FJÄRDE gången på tre dagar
    han har helt enkelt börjat med att helt sonika skita högaktningsfullt i att GÅ när han behöver, för det stör inte honom att det kommer kiss i byxorna!!!!! *growl*
    Jag vet inte HUR jag ska ta det ur honom, men det här går jag inte med på!
    jag är sååå förbannad på honom i kväll....

    tips någon??!
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Hejsan!!

    Ja du.. vad ska man göra?!
    Ingen aning.. Alva sköter de där.. Visst blir de ibland att hon skapar panik, o man rusar genom hem eller butiker med henne i armarna till närmsta toa. O när man väl är framme o har dragit ner hennes byxor o trosor, så möter hon mig med ett stort brett smile, o säger- Men mamma, inte kissa, inte nu! Sen mamma!
    Man blir ju inte dirrekt glad! Men.. ja, de hade ju kunnat vara så att hon behövde..
    Alva blir mer ledsen om hon råkar kissa på sig.. de har dock kanske bara hänt 2 gånger under hela sommaren.. Men,, hon vill liksom bara kissa på toa eller pottan..
    Så den biten har jag tyvärr inga tips på..
    Hmmm... ska tänka på saken,,, kanske återkommer jag med ett tips..

    Hoppas allt är bra annars o att dina nerver hamnat på rätt plats igen!

    Kramar!
  4. 2
    Hejsan!! Ja du.. vad ska man göra?!
    Ingen aning.. Alva sköter de där.. Visst blir de ibland att hon skapar panik, o man rusar genom hem eller butiker med henne i armarna till närmsta toa. O när man väl är framme o har dragit ner hennes byxor o trosor, så möter hon mig med ett stort brett smile, o säger- Men mamma, inte kissa, inte nu! Sen mamma!
    Man blir ju inte dirrekt glad! Men.. ja, de hade ju kunnat vara så att hon behövde..
    Alva blir mer ledsen om hon råkar kissa på sig.. de har dock kanske bara hänt 2 gånger under hela sommaren.. Men,, hon vill liksom bara kissa på toa eller pottan..
    Så den biten har jag tyvärr inga tips på..
    Hmmm... ska tänka på saken,,, kanske återkommer jag med ett tips..

    Hoppas allt är bra annars o att dina nerver hamnat på rätt plats igen!

    Kramar!

Liknande trådar

  1. Förbaskade FK!
    By Jessica~4barnsmamma in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-28, 11:46
  2. Förbaskade snö!
    By ango in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 21:08
  3. Dom förbaskade
    By tiva in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-22, 13:39
  4. Förbaskade j-vla HP
    By knäppgöken in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 16:08
  5. Förbaskade FK!
    By ciaf in forum _05 Vårbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-11-25, 21:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar