fritidsaktiviteter?
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    fritidsaktiviteter?

    Isadora ska inte gå på fritids i höst (pga bebis) så jag vill ha någon mer aktivitet till henne. Hon simmar två gånger i veckan så det hoppas jag hon fortsätter med.
    Några tips?

    (innebandy, gymnastik, friidrott, dans, körsång och hästar går inte. Innebandyn har ingen träning för hennes ålder, gymnastiken fick hon inte gå kvar på för att hon inte kunde stå på händer, friidrotten har kö, dans hittar jag ingen, kören startar samtidigt som hon slutar skolan och hästar gillar hon helt enkelt inte

    Så jag behöver nya perspektiv på det hela!!!
  2. 1
    fritidsaktiviteter? Isadora ska inte gå på fritids i höst (pga bebis) så jag vill ha någon mer aktivitet till henne. Hon simmar två gånger i veckan så det hoppas jag hon fortsätter med.
    Några tips?

    (innebandy, gymnastik, friidrott, dans, körsång och hästar går inte. Innebandyn har ingen träning för hennes ålder, gymnastiken fick hon inte gå kvar på för att hon inte kunde stå på händer, friidrotten har kö, dans hittar jag ingen, kören startar samtidigt som hon slutar skolan och hästar gillar hon helt enkelt inte

    Så jag behöver nya perspektiv på det hela!!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    fick hon inte gå kvar på gymnastiken för att hon inte kunde stå på händer? varför? fattar inte riktigt, vad va det för gymnastik?
    Sånt gör mig arg. Ursäkta mig.
    Men tillbaka till din fråga...Elias kommer att börja spela fotboll och tycker det är jätteroligt. Ochså kommer han att gå på gymnastik. Det får räcka tycker jag. Vi hinner inte med mera och så kommer han att få ta med sig kompisar hem så ofta det går. Han kommer inte heller få kvar på fritids efter jul då vi med ska få en liten till.
  4. 2
    fick hon inte gå kvar på gymnastiken för att hon inte kunde stå på händer? varför? fattar inte riktigt, vad va det för gymnastik?
    Sånt gör mig arg. Ursäkta mig.
    Men tillbaka till din fråga...Elias kommer att börja spela fotboll och tycker det är jätteroligt. Ochså kommer han att gå på gymnastik. Det får räcka tycker jag. Vi hinner inte med mera och så kommer han att få ta med sig kompisar hem så ofta det går. Han kommer inte heller få kvar på fritids efter jul då vi med ska få en liten till.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    åh grattis. Vad mysigt!
    Nej jag tyckte också det var fel och jag har ju ingen lust att bråka för jag vill inte att hon ska vara på det stället...
    Hittade en dansskola som jag anmälde henen till, får se om vi får ihop det rentpraktiskt.
    hon har väldigt få kompisar hemma så därför är fritids hennes sociala kontakt och försvinner det så...
    Får se om vi försöker söka dispens så att hon får gå kvar. Hon är ju "ny i klassen" å ena sidan å andra sidan vill vi flytta till en annan stad vid jul...
    Svårt det där.
  6. 3
    åh grattis. Vad mysigt!
    Nej jag tyckte också det var fel och jag har ju ingen lust att bråka för jag vill inte att hon ska vara på det stället...
    Hittade en dansskola som jag anmälde henen till, får se om vi får ihop det rentpraktiskt.
    hon har väldigt få kompisar hemma så därför är fritids hennes sociala kontakt och försvinner det så...
    Får se om vi försöker söka dispens så att hon får gå kvar. Hon är ju "ny i klassen" å ena sidan å andra sidan vill vi flytta till en annan stad vid jul...
    Svårt det där.

Liknande trådar

  1. Det här med fritidsaktiviteter
    By mamma24h in forum Bokstavsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-10, 22:17
  2. Fritidsaktiviteter?
    By Malin med 2+3 in forum _00 Alla barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 08:34
  3. fritidsaktiviteter?
    By silla in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 13:28
  4. Fritidsaktiviteter?
    By Charlotte A in forum _00 Alla barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-25, 20:45
  5. Fritidsaktiviteter?
    By krokodil1 in forum Autismspektrum
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 22:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar