Hurra för Celia!
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Hurra för Celia!

    Och hurra för mig! För exakt 6 år sedan var jag precis igång med krystvärkarna och 15 minuter senare föddes den underbara Superbebben som visade sig vara Celia. Måste erkänna att dagens kalasförberedelser är ungefär lika utmattande, om än inte riiiiiktigt lika smärtsamma.
    Tessie
  2. 1
    Hurra för Celia! Och hurra för mig! För exakt 6 år sedan var jag precis igång med krystvärkarna och 15 minuter senare föddes den underbara Superbebben som visade sig vara Celia. Måste erkänna att dagens kalasförberedelser är ungefär lika utmattande, om än inte riiiiiktigt lika smärtsamma.
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2

    Förstår dig...

    Vi hade kalas för David förra helgen (han fyllde ju 13:e) - och räknade in 11 barn mellan 4 o 7 år. *pust*

    Men vad gör man inte de numera rätt så stora gullungarna?
    Grattis Celia - hoppas kalaset blir bra!

    Livet är här och nu, en kort och liten tid
    Kärleken finns i en evighet, minst
    Tiden är kort men lång är kärleken
    ______________________________ _____________
    "...if you don't know everything,
    you must go on with what you do know..."

    "Dovie'andi se tovya sagain"

  4. 2
    Förstår dig... Vi hade kalas för David förra helgen (han fyllde ju 13:e) - och räknade in 11 barn mellan 4 o 7 år. *pust*

    Men vad gör man inte de numera rätt så stora gullungarna?
    Grattis Celia - hoppas kalaset blir bra!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Grattis i efterskott till Didriks födelsedagskompis! Tänk att det har gått sex år, galet snabbt! Men så mycket som har hänt ändå.
    Tänker på Er och Din pappa!

    Kram till Er från oss!
    Cathis m. Didrik & co.
  6. 3
    Grattis i efterskott till Didriks födelsedagskompis! Tänk att det har gått sex år, galet snabbt! Men så mycket som har hänt ändå.
    Tänker på Er och Din pappa!

    Kram till Er från oss!
    Cathis m. Didrik & co.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4

    Kalaset avklarat och det var relativt enkelt och kul!
    Värre blir det nästa helg, då fyller Matteo och det blir tredubbelt antal gäster. Phu!
  8. 4

    Kalaset avklarat och det var relativt enkelt och kul!
    Värre blir det nästa helg, då fyller Matteo och det blir tredubbelt antal gäster. Phu!
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Ja - Grattis till Didrik också såklart! =)
    Sex år, helt galet. Men det känns nästan som en livstid tycker jag.. Jag menar, på sex år har jag flyttat tre gånger, varit mammaledig 2 år, ammat oavbrutet (!), bytt jobb/tjänst 6 ggr. Och det är bara sex år? Känns som i ett helt annat liv jag kom hem till den där ettan på Sveavägen med Celia i famnen..

    Kram, och tack för omtanken. Det är en svår tid nu, men det är också en del av livet. Som allt annat. Både glädjeämnen och sorger. Man får vara tacksam för att det varit mer lycka än ledsamheter. Kram!
  10. 5
    Ja - Grattis till Didrik också såklart! =)
    Sex år, helt galet. Men det känns nästan som en livstid tycker jag.. Jag menar, på sex år har jag flyttat tre gånger, varit mammaledig 2 år, ammat oavbrutet (!), bytt jobb/tjänst 6 ggr. Och det är bara sex år? Känns som i ett helt annat liv jag kom hem till den där ettan på Sveavägen med Celia i famnen..

    Kram, och tack för omtanken. Det är en svår tid nu, men det är också en del av livet. Som allt annat. Både glädjeämnen och sorger. Man får vara tacksam för att det varit mer lycka än ledsamheter. Kram!
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Ja jösses vad det har hänt saker. Vi har flyttat en gång,, blivit med landställe och beriktats med två ljuvliga småsystrar. Nea fyllde 4 i somras och Fredrica är redan 4 månader. Ja, visst känns den där dagen man kom hem med sin förstfödde otroligt långt borta... Måste bläddra i album genast!

    Kram och carpe diem!
  12. 6
    Ja jösses vad det har hänt saker. Vi har flyttat en gång,, blivit med landställe och beriktats med två ljuvliga småsystrar. Nea fyllde 4 i somras och Fredrica är redan 4 månader. Ja, visst känns den där dagen man kom hem med sin förstfödde otroligt långt borta... Måste bläddra i album genast!

    Kram och carpe diem!

Liknande trådar

  1. Celia
    By Zilba in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 13:29
  2. Hurra, hurra, hurra, ( till jennifer )
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 19:00
  3. Celia
    By Sarah m. boll i magen :) in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 20:17
  4. Celia
    By Victoria bf 2/5 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 09:29
  5. Celia
    By Johanna m. \"Limpan\" in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 17:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar