Premiär - Sova borta
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Premiär - Sova borta

    Inatt ska N sova borta för första gången själv, och det blir hos mormor :-) Är även första gången hon och jag är ifrån varandra en natt. Så nu sitter jag är helt ensam för första gången på snart 3 år. Känns lite konstigt men samtidigt skönt. Hoppas nu bara att jag kan sova ut imorgon. Har ju inte haft en enda sovmorgon sedan april någon gång.

    Hoppas att ni och era familjer mår bra :-)
    Ensamstående med ett barn.

    www.familjencr.wordpress.com
  2. 1
    Premiär - Sova borta Inatt ska N sova borta för första gången själv, och det blir hos mormor :-) Är även första gången hon och jag är ifrån varandra en natt. Så nu sitter jag är helt ensam för första gången på snart 3 år. Känns lite konstigt men samtidigt skönt. Hoppas nu bara att jag kan sova ut imorgon. Har ju inte haft en enda sovmorgon sedan april någon gång.

    Hoppas att ni och era familjer mår bra :-)
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Hur gick det när hon sov borta hos mormor för första gången? Tyckte hon det var roligt? Kunde du sova?
  4. 2
    Hur gick det när hon sov borta hos mormor för första gången? Tyckte hon det var roligt? Kunde du sova?
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    För mig och Bus så gick det jättebra. Värre var det för mormor som låg vaken mer eller mindre hela natten för hon var rädd att Bus skulle vakna och gå i trappen och trilla :-)
  6. 3
    För mig och Bus så gick det jättebra. Värre var det för mormor som låg vaken mer eller mindre hela natten för hon var rädd att Bus skulle vakna och gå i trappen och trilla :-)

Liknande trådar

  1. Sova över-premiär!
    By Humla med tre in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 05:32
  2. Sova borta premiär
    By Emma med twins in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 17:45
  3. Alma sover borta - premiär
    By Bombina in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-30, 08:19
  4. Sova över-premiär
    By Linda & Filippa+Måns in forum _01 Höstbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 13:40
  5. sova borta premiär!
    By isa m L&C in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 21:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar