Avslöjar mig...
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Avslöjar mig...

    Det var jag som skrev Ooops-inlägget lite längre ner.
    Är nu i vecka 14+4 och börjar så smått avslöja mig för den närmsta omgivningen. Var på inskrivning hos barnmorskan i början av förra veckan och fick då även göra ett ultraljud och nog var det en liten där inne alltid!
    Är just nu beräknad till den 14 februari 2009! Lilla Valter ska bli storebror!
    Kram på er!
  2. 1
    Avslöjar mig... Det var jag som skrev Ooops-inlägget lite längre ner.
    Är nu i vecka 14+4 och börjar så smått avslöja mig för den närmsta omgivningen. Var på inskrivning hos barnmorskan i början av förra veckan och fick då även göra ett ultraljud och nog var det en liten där inne alltid!
    Är just nu beräknad till den 14 februari 2009! Lilla Valter ska bli storebror!
    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    GRATTIS Jossan till den lille i magen... själv går jag in i vecka 27 nu ...de går så fort.... kram på er
  4. 2
    GRATTIS Jossan till den lille i magen... själv går jag in i vecka 27 nu ...de går så fort.... kram på er
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Grattis!

    Grattis till liten! Det är nästan samma intervall som mellan mina två äldsta, förutom att tvåan gick långt över tiden så det blev över 22 månader mellan dem
    Du kommer att klara det fint med tätisar! Ta det bara lugnt, så vänjer du dig och det fungerar.
    Lycka till!
  6. 3
    Grattis! Grattis till liten! Det är nästan samma intervall som mellan mina två äldsta, förutom att tvåan gick långt över tiden så det blev över 22 månader mellan dem
    Du kommer att klara det fint med tätisar! Ta det bara lugnt, så vänjer du dig och det fungerar.
    Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4
    Men gud! Vad kul och grattis! Vore kul att ses nån gång snart. Kram
  8. 4
    Men gud! Vad kul och grattis! Vore kul att ses nån gång snart. Kram
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    Stort grattis och lycka till! Va roligt - jag blir nääästan lite sugen jag med... Men bara nästan.

    Sköt om er!
  10. 5
    Stort grattis och lycka till! Va roligt - jag blir nääästan lite sugen jag med... Men bara nästan.

    Sköt om er!
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Stort stort grattis till er! Mysigt värre... lite avundsjuk.. hade varit mysigt med en liten bebis... men samtidigt njuter jag av Freja varje sekund, och känner att syskonproduktionen påbörjas nog först till nästa höst!

    Kram till er!
  12. 6
    Stort stort grattis till er! Mysigt värre... lite avundsjuk.. hade varit mysigt med en liten bebis... men samtidigt njuter jag av Freja varje sekund, och känner att syskonproduktionen påbörjas nog först till nästa höst!

    Kram till er!

Liknande trådar

  1. Avslöjar mig...
    By Zarios in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-11-30, 09:32
  2. Avslöjar mig! =)
    By Sase in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 20:21
  3. Avslöjar mig! =)
    By Sase in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 18:26
  4. Avslöjar mig nu!
    By Sase in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 15:52
  5. Avslöjar mig...
    By Malo in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 20:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar