Vad köper man till en chef som slutar
Ordet är fritt
  1. nick
    #1

    Vad köper man till en chef som slutar

    och börjar på ett nytt jobb som chef?
    Jag skall köpa en present för några hundra,
    hon är 45 år.
    Hjälp, jag har ingen aning..
  2. 1
    Vad köper man till en chef som slutar och börjar på ett nytt jobb som chef?
    Jag skall köpa en present för några hundra,
    hon är 45 år.
    Hjälp, jag har ingen aning..
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Vad är hon intresserad av?
  4. 2
    Vad är hon intresserad av?
  5. Medlem sedan
    Mar 2007
    #3
    ett hett tips är ju biletter utav ngt slag, kanske teater, stand up, konsert....
  6. 3
    ett hett tips är ju biletter utav ngt slag, kanske teater, stand up, konsert....
  7. nick
    #4
    tack för det, hade inte kommit på det själv!
  8. 4
    tack för det, hade inte kommit på det själv!
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Vi har köpt presentkort på ticnet så får kollegan välja själv. Han gillar att gå på hockey och finnkampen bl a så det kändes bra. Sen en T-shirt med tryck som ger en liiiten hint om hans fritidsintresse och en paket köttfärs, tippex och märkpenna eftersom han skall börja på ICA. De två sista är lite mer plojjiga då .
  10. 5
    Vi har köpt presentkort på ticnet så får kollegan välja själv. Han gillar att gå på hockey och finnkampen bl a så det kändes bra. Sen en T-shirt med tryck som ger en liiiten hint om hans fritidsintresse och en paket köttfärs, tippex och märkpenna eftersom han skall börja på ICA. De två sista är lite mer plojjiga då .
  11. nick
    #6
    Hej! jag vet inte vad hon är intresserad av.. hon pratar om hundar, barnbarn, husvagn etc.. därför känns det jättesvårt att köpa något
  12. 6
    Hej! jag vet inte vad hon är intresserad av.. hon pratar om hundar, barnbarn, husvagn etc.. därför känns det jättesvårt att köpa något
  13. nick
    #7
    Hej!
    Tack för svar, visste inte att man kunde köpa presentkort på ticnet. Vad roliga ni är, jag får nog ta hjälp av någon
  14. 7
    Hej!
    Tack för svar, visste inte att man kunde köpa presentkort på ticnet. Vad roliga ni är, jag får nog ta hjälp av någon
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    Nej då är det svårt, men biljetter är väl ett toppenförslag som du fått nedan!
  16. 8
    Nej då är det svårt, men biljetter är väl ett toppenförslag som du fått nedan!
  17. ÅJ67 m 3 kidz
    #9
    Du kan köpa presentkort hos ATG-ombud. Vi har haft lite tid på oss att klura ut vad vi skall göra men idag gick en och annan talgdank upp. När den första idén kommer så brukar det komma fler av sig själv.
  18. 9
    Du kan köpa presentkort hos ATG-ombud. Vi har haft lite tid på oss att klura ut vad vi skall göra men idag gick en och annan talgdank upp. När den första idén kommer så brukar det komma fler av sig själv.
  19. nick
    #10
    tacksam för fler förslag
  20. 10
    tacksam för fler förslag
  21. Medlem sedan
    May 2002
    #11
    en get? http://www.presentermotfattigdom.se/ eller en flicktoalett? människor idag har redan allt.
    Vi har allt, men det är också allt vi har.
    Ole Paus

    Återinför Friåret!
  22. 11
    en get? http://www.presentermotfattigdom.se/ eller en flicktoalett? människor idag har redan allt.
  23. Medlem sedan
    Jun 2018
    #12
    Inser att denna tråd är gammal men behöver verkligen tips och hjälp att hitta något att köpa till min chef ASAP. Var inne och letade på denna present hemsida men hittade inget som var klockrent för henne. Har ni några bra tips på hemsidor, vi tänker oss någon form av upplevelse present då hon är en aktiv person!
  24. 12
    Inser att denna tråd är gammal men behöver verkligen tips och hjälp att hitta något att köpa till min chef ASAP. Var inne och letade på denna present hemsida men hittade inget som var klockrent för henne. Har ni några bra tips på hemsidor, vi tänker oss någon form av upplevelse present då hon är en aktiv person!

Liknande trådar

  1. Ge kritik till sin chef?
    By Cheap in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-08, 17:37
  2. jag skickade ett mail till min chef
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 19:30
  3. Akut - tips på julklapp till chef
    By MiaKL,S03+K06 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 11:05
  4. Son till en chef
    By gnilla in forum Ur barnamun
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 11:01
  5. Hur säga till bobbig chef
    By anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 14:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar