Helt bestämt - inga fler barn
_0805 Majbarn
  1. Anonym idag
    #1

    Helt bestämt - inga fler barn

    Nu är det definitivt bestämt att jag inte ska ha fler barn. Så säkert att jag steriliserat mig. Visst det är inte 100%-igt det heller, men det känns bättre än att äta hormoner eller joxa med kondom. Kopparspiral fick jag bara svamp av.
    Fler som har bestämt sig? Svara anonymt om ni vill, jag är anonym idag
  2. 1
    Helt bestämt - inga fler barn Nu är det definitivt bestämt att jag inte ska ha fler barn. Så säkert att jag steriliserat mig. Visst det är inte 100%-igt det heller, men det känns bättre än att äta hormoner eller joxa med kondom. Kopparspiral fick jag bara svamp av.
    Fler som har bestämt sig? Svara anonymt om ni vill, jag är anonym idag
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Ja de måste kännas skönt när man kommit till den punkten...Har själv betsämt mig att efter denna skrutt i november skall jag sterilisera mig i samband med mitt snitt så de känns såååå skönt.. Känner som dig med spiraler,kondomer sprutor tabletter.... har ju lätt att bli gravid även vid dessa skydd och svårt att göra abort så de känns som mitt val av detta nu och åldern känns så bra..

    Kram på dig
  4. 2
    Ja de måste kännas skönt när man kommit till den punkten...Har själv betsämt mig att efter denna skrutt i november skall jag sterilisera mig i samband med mitt snitt så de känns såååå skönt.. Känner som dig med spiraler,kondomer sprutor tabletter.... har ju lätt att bli gravid även vid dessa skydd och svårt att göra abort så de känns som mitt val av detta nu och åldern känns så bra..

    Kram på dig

Liknande trådar

  1. inga fler barn???
    By mammaAngelica in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-09, 14:23
  2. Inga fler barn för min del...
    By *Lottiz* in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 23:07
  3. inga fler barn
    By ledsna mamman in forum Föräldraskap
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 17:30
  4. Det blir nog inga fler barn...
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 20:16
  5. Inga fler barn??
    By Fortfarande fertil in forum Styvfamiljer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-01, 07:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar