Hej Allihopa
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Hej Allihopa

    Fan skrev värsta långa inlägget så hände nåt med min xz_#"3 dator så det försvann...Grrrrrr.

    hur är det med ER ALLA???????
    kom o tänka på "gänget här", härom dan. Skulle precis logga ur datorn o insåg att jag måste kika in här. (som ni ser borde man ligga o snarka för länge sen...va gör man inte för lite egentid, haha)

    Tänk att våra 04-bebisar blir 6 år om ett halvår!! Galet.
    Min minsta blir desstuom 3 på måndag, lillasyster.

    Har "bara 2" - än så länge. Kan tänka mig 3...men inte just nu! Gosh - va mina är livliga o har humör så det heter duga ;-)

    Hoppas det är bra med er alla!
    Stora kramar!

    "Anna m Joel" som jag var mer känd som här.
    (men vi har ju en Alma oxå)
    Anna m Joel-04 & Alma-06
  2. 1
    Hej Allihopa Fan skrev värsta långa inlägget så hände nåt med min xz_#"3 dator så det försvann...Grrrrrr.

    hur är det med ER ALLA???????
    kom o tänka på "gänget här", härom dan. Skulle precis logga ur datorn o insåg att jag måste kika in här. (som ni ser borde man ligga o snarka för länge sen...va gör man inte för lite egentid, haha)

    Tänk att våra 04-bebisar blir 6 år om ett halvår!! Galet.
    Min minsta blir desstuom 3 på måndag, lillasyster.

    Har "bara 2" - än så länge. Kan tänka mig 3...men inte just nu! Gosh - va mina är livliga o har humör så det heter duga ;-)

    Hoppas det är bra med er alla!
    Stora kramar!

    "Anna m Joel" som jag var mer känd som här.
    (men vi har ju en Alma oxå)
  3. Malla
    #2
    Hej, hej!
    Med mig och familjen är de mesta bra. Jag dras fortfarande med sviterna efter ett rejält ryggskott för några veckor sedan men det hämmar mig bara lite. Ungarna växer så de knakar och vår minsting fyllde 2 år i april. Jag och de två små är lediga idag så vi ska snart gå på en liten utflykt i det vackra vädret Det ska bli över 20 grader varmt idag.
  4. 2
    Hej, hej!
    Med mig och familjen är de mesta bra. Jag dras fortfarande med sviterna efter ett rejält ryggskott för några veckor sedan men det hämmar mig bara lite. Ungarna växer så de knakar och vår minsting fyllde 2 år i april. Jag och de två små är lediga idag så vi ska snart gå på en liten utflykt i det vackra vädret Det ska bli över 20 grader varmt idag.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Haha, jag också, ryggskott igår :-( Skulle dra ut ett par jeans ur ett klädskåp o det var tydligen allt som behövdes, *POFF!* o så var det fixat! Jag som "aldrig" har problem med ryggen. Men det var nog en lindrifg variant för jag har hört att man ska röra på sig så jag gick i tre timmar ute i skogen (hittade några kantareller oxå!) o det gick nästan över helt. Sen mitt i natten vaknade jag av ett rejält "KNAK" och så var jag bra!! blev t o m ett besök till gymmet idag... :-)
  6. 3
    Haha, jag också, ryggskott igår :-( Skulle dra ut ett par jeans ur ett klädskåp o det var tydligen allt som behövdes, *POFF!* o så var det fixat! Jag som "aldrig" har problem med ryggen. Men det var nog en lindrifg variant för jag har hört att man ska röra på sig så jag gick i tre timmar ute i skogen (hittade några kantareller oxå!) o det gick nästan över helt. Sen mitt i natten vaknade jag av ett rejält "KNAK" och så var jag bra!! blev t o m ett besök till gymmet idag... :-)
  7. Malla
    #4
    Vad skönt att det gick över så fort. Jag är ganska bra nu men måste jobba ett tag till med de övningar jag fått av sjukgymnasten innan jag kan börja träna annat. Jag rörde mig också så bra de gick så fort jag fått mitt ryggskott men jag hade vad de kallade en rejäl diskutbuktning så jag gick med myrsteg. Det som var värst var att sitta och så blev jag matt i både bäcken och ben. Nu ska jag laga mat
  8. 4
    Vad skönt att det gick över så fort. Jag är ganska bra nu men måste jobba ett tag till med de övningar jag fått av sjukgymnasten innan jag kan börja träna annat. Jag rörde mig också så bra de gick så fort jag fått mitt ryggskott men jag hade vad de kallade en rejäl diskutbuktning så jag gick med myrsteg. Det som var värst var att sitta och så blev jag matt i både bäcken och ben. Nu ska jag laga mat
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Hej! Kul att höra ifrån dig. Här är väl så mycket inlägg längre, jag finns mest på Facebook. Visst är det otroligt att våra 04r snart är 6 år och nästa höst börjar de skolan!
  10. 5
    Hej! Kul att höra ifrån dig. Här är väl så mycket inlägg längre, jag finns mest på Facebook. Visst är det otroligt att våra 04r snart är 6 år och nästa höst börjar de skolan!

Liknande trådar

  1. Hej då allihopa!!!
    By Poppy68 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 05:33
  2. Hej allihopa!
    By CC78 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 09:14
  3. Hej allihopa
    By ~JENN~ in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 22:06
  4. Hej allihopa!
    By * Tess * in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 20:56
  5. hej allihopa!!
    By Tobbelin in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 20:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar