Lillasyster har anlänt :D
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Lillasyster har anlänt :D

    Oliver har blivit storebror till en liten Zendra
    20/8 föddes hon på +2 och var 51 lång och vägde 3960g vilket är 500g mer än vad båda mina grabbar har vägt
    Nu 11 dagar gammal väger hon redan 4260g, och hon sover i stort sett igenom hela natten förutom två korta tuttisar på typ 5 minuter. Så hon är totala motsatsen från grabbarna när dom var små...hon har dessutom jätte mörkt hår..grabbarna är ljusa
    Oliver är iaf en stolt storebror som mer än gärna håller i henne så ofta han får.. (med lite hjälp förstås) kommer och pussar på henne och vill gärna ge henne nappen om hon tappar den men vet att han inte får stoppa i den själv så då ger han nappen till någon av oss andra och säger Zenna och pekar mot henne samtidigt
  2. 1
    Lillasyster har anlänt :D Oliver har blivit storebror till en liten Zendra
    20/8 föddes hon på +2 och var 51 lång och vägde 3960g vilket är 500g mer än vad båda mina grabbar har vägt
    Nu 11 dagar gammal väger hon redan 4260g, och hon sover i stort sett igenom hela natten förutom två korta tuttisar på typ 5 minuter. Så hon är totala motsatsen från grabbarna när dom var små...hon har dessutom jätte mörkt hår..grabbarna är ljusa
    Oliver är iaf en stolt storebror som mer än gärna håller i henne så ofta han får.. (med lite hjälp förstås) kommer och pussar på henne och vill gärna ge henne nappen om hon tappar den men vet att han inte får stoppa i den själv så då ger han nappen till någon av oss andra och säger Zenna och pekar mot henne samtidigt
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    GRATTIS!
  4. 2
    GRATTIS!
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Grattis vad härligt!
  6. 3
    Grattis vad härligt!
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Vad roligt! Grattis! Vill också ha bebis nu!! Vad roligt att ni fick en liten tjej med.. Gustaf ska också få en lillasyster. Och vad skönt att hon sover så bra! En sån bebis vill jag oxå ha! *s*
  8. 4
    Vad roligt! Grattis! Vill också ha bebis nu!! Vad roligt att ni fick en liten tjej med.. Gustaf ska också få en lillasyster. Och vad skönt att hon sover så bra! En sån bebis vill jag oxå ha! *s*
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    GRATTIS! Jag har bf 7/10 och längtar ihjäl mig. Vill bli av med magen NU!
  10. 5
    GRATTIS! Jag har bf 7/10 och längtar ihjäl mig. Vill bli av med magen NU!
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    Oj ska du oxå ha så snart! Hur mår du? Jag tycker jag är mycket tröttare den här graviditeten. Men det är väl inte så konstigt eftersom man har en liten vild 2-åring att ta hand om nu
  12. 6
    Oj ska du oxå ha så snart! Hur mår du? Jag tycker jag är mycket tröttare den här graviditeten. Men det är väl inte så konstigt eftersom man har en liten vild 2-åring att ta hand om nu
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7
    Tackar
    Jo det är jätte skoj att vi fick en liten tös den här gången då det bara är grabbar här hemma för övrigt
    Skönt som f#n att hon sover bra hihi.. ena grabben var ju en nattgnällis och den andra en nattätare

    Håller tummarna på att din bebis inte vill stanna inne på övertid då så du får träffa henne snabbt
  14. 7
    Tackar
    Jo det är jätte skoj att vi fick en liten tös den här gången då det bara är grabbar här hemma för övrigt
    Skönt som f#n att hon sover bra hihi.. ena grabben var ju en nattgnällis och den andra en nattätare

    Håller tummarna på att din bebis inte vill stanna inne på övertid då så du får träffa henne snabbt
  15. Medlem sedan
    Jun 2005
    #8
    Tackar allihopa

    Nu har hon äntligen somnat efter att ha vart vaken i flera timmar så nu ska jag slappa massor hihi.
  16. 8
    Tackar allihopa

    Nu har hon äntligen somnat efter att ha vart vaken i flera timmar så nu ska jag slappa massor hihi.
  17. Medlem sedan
    Apr 2006
    #9
    Stort Grattis!!!

    Kram
  18. 9
    Stort Grattis!!!

    Kram
  19. Medlem sedan
    Oct 2006
    #10
    Grattis! Vad gullig Oliver är med sina omsorger!
  20. 10
    Grattis! Vad gullig Oliver är med sina omsorger!
  21. Medlem sedan
    Oct 2000
    #11
    Grattis
    Vad mysigt det låter
  22. 11
    Grattis
    Vad mysigt det låter
  23. Medlem sedan
    Jan 2006
    #12
    Håller med, allt har varit mycket jobbigare denna gång. JAg är helt slut och vill föda NU!
  24. 12
    Håller med, allt har varit mycket jobbigare denna gång. JAg är helt slut och vill föda NU!

Liknande trådar

  1. Lillasyster har anlänt
    By Dimitra in forum _0905 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-06-01, 11:03
  2. Storken har anlänt med lillasyster =)
    By Sweet<3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-12, 11:39
  3. Tors lillasyster har anlänt! :)
    By Marie85 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 16:25
  4. lillasyster har anlänt
    By maja med s och i in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 21:18
  5. Lillasyster heter ännu lillasyster
    By Cissi & lillasyster 11/5 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar