Lillebror är här
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Lillebror är här

    Var evigheter sedan jag skrev här, även om jag tittar in ibland. Men nu kan jag berätta att Molly fått en lillebror. Allt gick fantastiskt bra och förlossningen var en baggis om man jämnför med den första. Lillebror har fått namnet Elliott(ja emma, vi föll för ditt val). Molly tycker det är halvkul, vill helst ha mamma för sig själv, men överlag har hon tagit det bra.

    Ta hand om Er.kram Sara
  2. 1
    Lillebror är här Var evigheter sedan jag skrev här, även om jag tittar in ibland. Men nu kan jag berätta att Molly fått en lillebror. Allt gick fantastiskt bra och förlossningen var en baggis om man jämnför med den första. Lillebror har fått namnet Elliott(ja emma, vi föll för ditt val). Molly tycker det är halvkul, vill helst ha mamma för sig själv, men överlag har hon tagit det bra.

    Ta hand om Er.kram Sara
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Åh, vad roligt! Stort grattis!

    Kramar
    Anne m Ella och Elis
  4. 2
    Åh, vad roligt! Stort grattis!

    Kramar
    Anne m Ella och Elis
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Åh en liten bebis! Våra 07r är så stora nu... Stort Grattis! Ta hand om er och njuuut! Kram
  6. 3
    Åh en liten bebis! Våra 07r är så stora nu... Stort Grattis! Ta hand om er och njuuut! Kram
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    Grattis sarale o familj!
  8. 4
    Grattis sarale o familj!
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Grattis!
    Om det är mig du syftar på så säger jag ett extra grattis till ett fint namn, vi stavar dock Elliot med ett T och två L. Men om jag fick bestämma hade det nog blivit med två T också.

    Skönt att förlossningen blev en bra upplevelse.
    Kram
  10. 5
    Grattis!
    Om det är mig du syftar på så säger jag ett extra grattis till ett fint namn, vi stavar dock Elliot med ett T och två L. Men om jag fick bestämma hade det nog blivit med två T också.

    Skönt att förlossningen blev en bra upplevelse.
    Kram
  11. Malla
    #6
    Stort grattis till lillebror! Njut av honom och ta dig tid med storasyster när han sover eller är hos pappa. Här blir det inga fler barn. Vår 07a är vår lillebror och kommer så att förbli. Njut nu av lillprinsen och av föräldraledigheten! Grattis!
  12. 6
    Stort grattis till lillebror! Njut av honom och ta dig tid med storasyster när han sover eller är hos pappa. Här blir det inga fler barn. Vår 07a är vår lillebror och kommer så att förbli. Njut nu av lillprinsen och av föräldraledigheten! Grattis!
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Grattis vad roligt! visste inte ens att ni skulle ha en till :-)
  14. 7
    Grattis vad roligt! visste inte ens att ni skulle ha en till :-)
  15. Medlem sedan
    Sep 2006
    #8
    Japp, det var er vi härmade men här lyckades jag övertyga mannen om att jag skulle ha två t.
    Kram
  16. 8
    Japp, det var er vi härmade men här lyckades jag övertyga mannen om att jag skulle ha två t.
    Kram
  17. Medlem sedan
    Sep 2006
    #9
    Tack alla. Det är sååå mysigt att gosa bebis. Första månadena med Molly var inget mysigt minne pga koliken, så det här är en ny upplevelse för oss.
    Elliott är min lilla pojke, misstänker att stackaren alltid kommer vara det
    Molly är en jätteduktig syster och precis som jess säger, plötsligt jättestor.
    Ta hand om er alla. Kram
  18. 9
    Tack alla. Det är sååå mysigt att gosa bebis. Första månadena med Molly var inget mysigt minne pga koliken, så det här är en ny upplevelse för oss.
    Elliott är min lilla pojke, misstänker att stackaren alltid kommer vara det
    Molly är en jätteduktig syster och precis som jess säger, plötsligt jättestor.
    Ta hand om er alla. Kram
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10
    Grattis så mycket! Själva är vi nöjda med de två livliga buspojkar vi redan har! (Storebror är 6 år).
  20. 10
    Grattis så mycket! Själva är vi nöjda med de två livliga buspojkar vi redan har! (Storebror är 6 år).
  21. Medlem sedan
    Feb 2003
    #11
    Vad roligt! Det hade jag helt missat. Grattis!!
  22. 11
    Vad roligt! Det hade jag helt missat. Grattis!!

Liknande trådar

  1. Lillebror är här
    By Johanna_74 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 20:17
  2. Mer Lillebror...
    By *Tovan 1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 09:46
  3. Lillebror är här nu!
    By Älvan in forum _0806 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 18:31
  4. Lillebror är här!
    By -Lisa- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 14:42
  5. Lillebror är här!
    By -Lisa- in forum _0607 Julibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar