Sälja begagnade barnkläder?
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Sälja begagnade barnkläder?

    Någon som vet vad man kan ta för begagnade bebis/barnkläder från de vanligaste kedjorna dvs inga märkeskläder?
  2. 1
    Sälja begagnade barnkläder? Någon som vet vad man kan ta för begagnade bebis/barnkläder från de vanligaste kedjorna dvs inga märkeskläder?
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Du kan ju alltid lägga upp som stl paket på tradera...så slipper man fundera, då kan man ju bara sätta reservation belopp på va du anser att d minst får gå för..me like...håller på med d hela tiden...och man blir alltid glatt överraskad
  4. 2
    Du kan ju alltid lägga upp som stl paket på tradera...så slipper man fundera, då kan man ju bara sätta reservation belopp på va du anser att d minst får gå för..me like...håller på med d hela tiden...och man blir alltid glatt överraskad
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Jag håller med om att det är en god idé med paket påtradera. Enskilda plagg går inget vidare när det inte är speciell märken, men paket kan göra det värt besväret!
  6. 3
    Jag håller med om att det är en god idé med paket påtradera. Enskilda plagg går inget vidare när det inte är speciell märken, men paket kan göra det värt besväret!
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Vad får du för dem på ett ungefär? Hur många plagg är det du säljer och är det "vanliga" eller märkeskläder?
  8. 4
    Vad får du för dem på ett ungefär? Hur många plagg är det du säljer och är det "vanliga" eller märkeskläder?
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    priset varierar otroligt mycke...allt från 10kr och upp.men jag själv säljer bara klädpaket som är från dom vanliga affärerna typ lindex,hm osv. d kan va bodypaket,t-shirt paket, set osv, e d märkes kläder och dom är fina säljer jag dom separat, då får man mest för dom, många gånger när jag sålt pop kläder får jag typ tillbaks pengarna som ja först la ut,helt sjukt många gånger, så d e värt att köpa dyrare kläder speciellt i början hihi.
  10. 5
    priset varierar otroligt mycke...allt från 10kr och upp.men jag själv säljer bara klädpaket som är från dom vanliga affärerna typ lindex,hm osv. d kan va bodypaket,t-shirt paket, set osv, e d märkes kläder och dom är fina säljer jag dom separat, då får man mest för dom, många gånger när jag sålt pop kläder får jag typ tillbaks pengarna som ja först la ut,helt sjukt många gånger, så d e värt att köpa dyrare kläder speciellt i början hihi.

Liknande trådar

  1. Begagnade barnkläder?
    By nettis73 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 22:11
  2. begagnade barnkläder
    By lelle_snart bebis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-02, 13:45
  3. Sälja begagnade barnkläder?
    By elwira76 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-05, 08:00
  4. Begagnade barnkläder på Domarringen
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 22:06
  5. Sälja begagnade barnkläder
    By sophia27 in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-28, 17:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar