Sanna storasyster nu?
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2001
    #1

    Sanna storasyster nu?

    Såg såg i signaturen nedanför att det var snittdags för Julia med Sanna idag den 3/9. Hoppas att allt har gått bra och att Sanna är storasyster nu!!
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  2. 1
    Sanna storasyster nu? Såg såg i signaturen nedanför att det var snittdags för Julia med Sanna idag den 3/9. Hoppas att allt har gått bra och att Sanna är storasyster nu!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Håller tummarna, oh så spännande!!
  4. 2
    Håller tummarna, oh så spännande!!
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Det är hon :-) tjuvkikade i hennes blogg..söt liten bebis!
    Grattis igen Julia!
  6. 3
    Det är hon :-) tjuvkikade i hennes blogg..söt liten bebis!
    Grattis igen Julia!
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    Jodå, Sanna blev storasyster vid kvart i 10 i morse om jag minns rätt. De mår bra!
  8. 4
    Jodå, Sanna blev storasyster vid kvart i 10 i morse om jag minns rätt. De mår bra!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Hej alla!
    Japp, en liten Jesper fick vi i torsdags! Kom hem från BB i eftermiddags, gott att vara hemma igen med hela lilla familjen!
    Han föddes 8.47, vägde 3950 gram och är 49 cm lång. En riktig sömntuta är han hela dagarna, nätterna är lite mer hackiga. Mjölken rinner till som attan, känner en aning baby blues just nu. Tyvärr äter han inte så bra, hade gått ner 450 gram så egentligen borde han sova mindre och äta mer så det är väl dags att gå och plocka bort honom från pappas goda mage...
    Det finns lite gryniga mobilbilder på min blogg, uppdaterar om ett par dagar med lite bättre foton.
    Kram på er alla!
  10. 5
    Hej alla!
    Japp, en liten Jesper fick vi i torsdags! Kom hem från BB i eftermiddags, gott att vara hemma igen med hela lilla familjen!
    Han föddes 8.47, vägde 3950 gram och är 49 cm lång. En riktig sömntuta är han hela dagarna, nätterna är lite mer hackiga. Mjölken rinner till som attan, känner en aning baby blues just nu. Tyvärr äter han inte så bra, hade gått ner 450 gram så egentligen borde han sova mindre och äta mer så det är väl dags att gå och plocka bort honom från pappas goda mage...
    Det finns lite gryniga mobilbilder på min blogg, uppdaterar om ett par dagar med lite bättre foton.
    Kram på er alla!
  11. Medlem sedan
    Aug 2001
    #6

    Grattis!!

    Mysigt med en lillebror, och han är jättesöt!
    Lustigt att han ska heta Jesper, jag har precis varit och kollat in min kusin som stått högvakt kring Stockholms Slott idag, och han heter = Jesper!
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  12. 6
    Grattis!! Mysigt med en lillebror, och han är jättesöt!
    Lustigt att han ska heta Jesper, jag har precis varit och kollat in min kusin som stått högvakt kring Stockholms Slott idag, och han heter = Jesper!
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Grattis till Sanna som blivit storasyster och grattis till er föräldrar som numera är tvåbarnsföräldrar... Kram å lycka till!!!
  14. 7
    Grattis till Sanna som blivit storasyster och grattis till er föräldrar som numera är tvåbarnsföräldrar... Kram å lycka till!!!
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8

    Grattis Sanna!

    Härligt med en liten lillebror.
  16. 8
    Grattis Sanna! Härligt med en liten lillebror.
  17. Medlem sedan
    Jul 2005
    #9
    Stort GRATTIS till lillebror! Måste genast leta reda på din blogg och titta på nytillskottet! Hoppas att allt gått bra och att ni mår bra allihop! Är Sanna en stolt storasyster?
  18. 9
    Stort GRATTIS till lillebror! Måste genast leta reda på din blogg och titta på nytillskottet! Hoppas att allt gått bra och att ni mår bra allihop! Är Sanna en stolt storasyster?
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Grattis!!
  20. 10
    Grattis!!
  21. Medlem sedan
    Aug 2005
    #11
    Jättegrattis! Skönt att allt gått bra, men lite trist med viktnedgången förstås. Hoppas det har gått bättre med amningen nu. Jag har oxå planerat snitt, var det en positiv upplevelse med ditt snitt? Jag tänker att vad som helst är bättre än min förra förlossning, så det ska nog bli bra... Kram och lycka till med allt!!
  22. 11
    Jättegrattis! Skönt att allt gått bra, men lite trist med viktnedgången förstås. Hoppas det har gått bättre med amningen nu. Jag har oxå planerat snitt, var det en positiv upplevelse med ditt snitt? Jag tänker att vad som helst är bättre än min förra förlossning, så det ska nog bli bra... Kram och lycka till med allt!!
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12

    Grattis från Linnie i efterskott :-)

    Stort grattis till er kille!!!!
    Mamma till Emil-00, Robin-02 och Lovisa-06
  24. 12
    Grattis från Linnie i efterskott :-) Stort grattis till er kille!!!!

Liknande trådar

  1. *OT* Sanna m Noah, Sanna,*ropar*
    By Leila in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 06:08
  2. Sanna
    By Monica med 3 in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-02, 22:14
  3. Sanna!
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 17:25
  4. Sanna!
    By Gullan m 3 ungar in forum _0307 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 08:41
  5. Sanna...
    By Mia med Ludvig in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 21:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar