Tvättmaskin
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Tvättmaskin

    Vår tvättmaskin sjunger på sista versen och jag undrar vad ni har för tvättmaskin samt för-nackdelar med just den? Märke? Hur gammal är den? Är ni nöjda med den?
  2. 1
    Tvättmaskin Vår tvättmaskin sjunger på sista versen och jag undrar vad ni har för tvättmaskin samt för-nackdelar med just den? Märke? Hur gammal är den? Är ni nöjda med den?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Hej hej, vi har en toppmatad tvättmaskin Bosch 1000varv. Jag tycker jättemycket om den, det enda som är meganackdelen (och det är bara detta enda) är att kasetten inte går att städa... så det blir multiläskigt inne i den där plastgrejjen. Vi ska få byta den enligt service tydligen, men jag har inte kommit dit än.
    Ja, förresten, det är en ganska stor nackdel med den... servicestället ligger långt ut i XXX och har idiotiska öppettider...
    Annars är jag nöjd med den, den är ganska tystgående och den är smal. Inte jobbigt djup heller, det var viktig vid köpet.

    ps. Jag svarade inte på din förra tråd om kläder, för det är så himla svårt. Har ju Traderat en del och det är nästan bara att hoppas på det bästa där inne. ds.
  4. 2
    Hej hej, vi har en toppmatad tvättmaskin Bosch 1000varv. Jag tycker jättemycket om den, det enda som är meganackdelen (och det är bara detta enda) är att kasetten inte går att städa... så det blir multiläskigt inne i den där plastgrejjen. Vi ska få byta den enligt service tydligen, men jag har inte kommit dit än.
    Ja, förresten, det är en ganska stor nackdel med den... servicestället ligger långt ut i XXX och har idiotiska öppettider...
    Annars är jag nöjd med den, den är ganska tystgående och den är smal. Inte jobbigt djup heller, det var viktig vid köpet.

    ps. Jag svarade inte på din förra tråd om kläder, för det är så himla svårt. Har ju Traderat en del och det är nästan bara att hoppas på det bästa där inne. ds.
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Hej!
    Trist med köp av ny tvättmaskin, det är ingen rolig utgift! Vi har en Bosch Logixx 8, den är jättebra, tar 8 kg tvätt (standard är väl 6-7 kg), tyst, lätt att förstå sig på och tvättar jättebra. Det enda negativa är väl priset.
  6. 3
    Hej!
    Trist med köp av ny tvättmaskin, det är ingen rolig utgift! Vi har en Bosch Logixx 8, den är jättebra, tar 8 kg tvätt (standard är väl 6-7 kg), tyst, lätt att förstå sig på och tvättar jättebra. Det enda negativa är väl priset.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Vi har en Bosch som nu har blivit sju år, tvättar många tvättar varje vecka och den går fortfarande perfekt.

    Det jag gillar mest med den är att den har tidsinställning så man kan ha en färdig tvätt på morgonen- fast det är kanske standard på nyare maskiner?

    Skulle jag köpa en ny skulle jag titta efter en ny Bosch och skulle inte priset spela någon roll skulle jag snegla på en Miele.
  8. 4
    Vi har en Bosch som nu har blivit sju år, tvättar många tvättar varje vecka och den går fortfarande perfekt.

    Det jag gillar mest med den är att den har tidsinställning så man kan ha en färdig tvätt på morgonen- fast det är kanske standard på nyare maskiner?

    Skulle jag köpa en ny skulle jag titta efter en ny Bosch och skulle inte priset spela någon roll skulle jag snegla på en Miele.

Liknande trådar

  1. tvättmaskin del 2
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 17:42
  2. Tvättmaskin
    By Gunhilda in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 15:26
  3. Tvättmaskin
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 13:24
  4. Tvättmaskin?
    By ameliefrånmontmartre in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 19:11
  5. Bra tvättmaskin?
    By Jen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 14:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar