Babybox
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Babybox

    Vet inte om det är Pampers som har dem, men det finns babyboxar som man ska hämta hos Babyproffsen (eller någon annan liknande kedja).. och jag har beställt en sådan på nätet och skulle hämta ut den i Växjö på Babyproffsen, då var dem slut och jag skulle återkomma om 2 veckor.. när jag återkom så sa dem istället att dem inte skulle ha sådana något mer, verkade som att butiken skulle upphöra att vara Babyproffsen.. så nu kan jag inte få tag i någon sådan box här i Växjö bara för det.. Isåfall måste jag åka till någon annan stad men det blir ju en bit och vet inte om det är värt att åka bara för den sakens skull. Typiskt.. gratis är ju bra annars!
  2. 1
    Babybox Vet inte om det är Pampers som har dem, men det finns babyboxar som man ska hämta hos Babyproffsen (eller någon annan liknande kedja).. och jag har beställt en sådan på nätet och skulle hämta ut den i Växjö på Babyproffsen, då var dem slut och jag skulle återkomma om 2 veckor.. när jag återkom så sa dem istället att dem inte skulle ha sådana något mer, verkade som att butiken skulle upphöra att vara Babyproffsen.. så nu kan jag inte få tag i någon sådan box här i Växjö bara för det.. Isåfall måste jag åka till någon annan stad men det blir ju en bit och vet inte om det är värt att åka bara för den sakens skull. Typiskt.. gratis är ju bra annars!
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Gratis är alltid trevligast.
  4. 2
    Gratis är alltid trevligast.
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Tråkigt

    Har du eller ngn bekant vägarna förbi Kalmar kan du hämta ut en box här på Baby-Komfort (Babyproffsen)
  6. 3
    Tråkigt

    Har du eller ngn bekant vägarna förbi Kalmar kan du hämta ut en box här på Baby-Komfort (Babyproffsen)
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Tråkigt att de stänger igen. Finns en butik i Värnamo med.
  8. 4
    Tråkigt att de stänger igen. Finns en butik i Värnamo med.
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    Vi har funderat på att åka till Kalmar och hämta ut den, eventuellt åker min sambo ditåt med jobbet innan bebis kommer och då kan ju han hämta ut den (hoppas jag, beställningen står ju i mitt namn)..

    Var i Kalmar ligger den?
  10. 5
    Vi har funderat på att åka till Kalmar och hämta ut den, eventuellt åker min sambo ditåt med jobbet innan bebis kommer och då kan ju han hämta ut den (hoppas jag, beställningen står ju i mitt namn)..

    Var i Kalmar ligger den?
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    Butiken ligger nere vid hamnen bredvid Baronens köpcentrum på adressen Kom Snart Igen 8

    Ring och fråga om inte maken kan hämta ut den i ditt namn, telefon 0480-259 00.
  12. 6
    Butiken ligger nere vid hamnen bredvid Baronens köpcentrum på adressen Kom Snart Igen 8

    Ring och fråga om inte maken kan hämta ut den i ditt namn, telefon 0480-259 00.
  13. Medlem sedan
    May 2009
    #7
    Tack vad snällt med uppgifterna! Ska nog ringa och höra så det finns boxar inne och se hur det går att lösa. Rolig adress
  14. 7
    Tack vad snällt med uppgifterna! Ska nog ringa och höra så det finns boxar inne och se hur det går att lösa. Rolig adress
  15. Medlem sedan
    Aug 2007
    #8
    Jag var inne i butiken för bara ett par dagar sen och de hade massor av lådor men ring ändå och kolla så maken kan hämta ut den i ditt namn

    Ja det är en lite rolig adress
  16. 8
    Jag var inne i butiken för bara ett par dagar sen och de hade massor av lådor men ring ändå och kolla så maken kan hämta ut den i ditt namn

    Ja det är en lite rolig adress
  17. Medlem sedan
    May 2009
    #9
    Ja, så fort han får reda på om han ska ditåt med jobbet så ska jag ringa och kolla det. Annars får vi väl åka dit någongång.. vi behöver ev till ikea innan bebis också och det finns ju i Kalmar också. Jag vill ha min gratisbox
  18. 9
    Ja, så fort han får reda på om han ska ditåt med jobbet så ska jag ringa och kolla det. Annars får vi väl åka dit någongång.. vi behöver ev till ikea innan bebis också och det finns ju i Kalmar också. Jag vill ha min gratisbox
  19. Medlem sedan
    Mar 2009
    #10
    Tråkigt! Annars kan man hämta ut dem även på Barnens Hus och Babyland. Jag hämtade min på Barnens Hus. Innehållet skiljer sig något. På Babyproffsen får man den där blöjhinken vilket man inte får på de andra ställena.
    Annars tycker jag att boxen var bra.
  20. 10
    Tråkigt! Annars kan man hämta ut dem även på Barnens Hus och Babyland. Jag hämtade min på Barnens Hus. Innehållet skiljer sig något. På Babyproffsen får man den där blöjhinken vilket man inte får på de andra ställena.
    Annars tycker jag att boxen var bra.
  21. Medlem sedan
    May 2009
    #11
    Men när man beställer så väljer man uthämtningsställe så jag har valt babyproffsen så jag får nog hämta ut den på en sådan butik. Inget av de andra finns i Växjö heller så det kvittar.
  22. 11
    Men när man beställer så väljer man uthämtningsställe så jag har valt babyproffsen så jag får nog hämta ut den på en sådan butik. Inget av de andra finns i Växjö heller så det kvittar.
  23. Medlem sedan
    Mar 2009
    #12
    Jaha, då förstår jag. Jag trodde att det gick att ändra uthämtningsställe...men finns det inget annat än Babyproffsen så spelar det ju ingen roll. Hoppas det fixar sig. Tråkigt att man måste åka långt för att fixa en sådan grej
  24. 12
    Jaha, då förstår jag. Jag trodde att det gick att ändra uthämtningsställe...men finns det inget annat än Babyproffsen så spelar det ju ingen roll. Hoppas det fixar sig. Tråkigt att man måste åka långt för att fixa en sådan grej
  25. Medlem sedan
    May 2009
    #13
    Ja, trist när det inte finns något i närheten. Fast det är väl inte jättelångt till typ Kalmar så det får vi försöka klämma in en resa dit
  26. 13
    Ja, trist när det inte finns något i närheten. Fast det är väl inte jättelångt till typ Kalmar så det får vi försöka klämma in en resa dit
  27. Medlem sedan
    Oct 2004
    #14
    kan man inte kontakta dem och tala om att de har stängt? så att du kna byta ställe menar jag..
    hoppas det löser sig
  28. 14
    kan man inte kontakta dem och tala om att de har stängt? så att du kna byta ställe menar jag..
    hoppas det löser sig
  29. Medlem sedan
    Aug 2005
    #15
    Tyckte inte det var nåt spec bra innehåll, några blöjor, våtservetter, napp, och prov på amningsinlägg och intimtvål. Och 30 kr rabatt på blöjor. Man behöver ju ändå köpa fler blöjor och våtservetter innan bebisen kommer, och amningsinläggen var det bara två av. Nä, jag skulle inte åkt land och rike runt för boxen. Fast om ni ändå har vägarna förbi nån butik längre bort så är det klart att ni ska hämta ut den! Man ska ha med sig leg när man hämtar (de kollade inte mitt) men om din man har beställningslappen och ditt leg så ska det inte vara nåt problem.
  30. 15
    Tyckte inte det var nåt spec bra innehåll, några blöjor, våtservetter, napp, och prov på amningsinlägg och intimtvål. Och 30 kr rabatt på blöjor. Man behöver ju ändå köpa fler blöjor och våtservetter innan bebisen kommer, och amningsinläggen var det bara två av. Nä, jag skulle inte åkt land och rike runt för boxen. Fast om ni ändå har vägarna förbi nån butik längre bort så är det klart att ni ska hämta ut den! Man ska ha med sig leg när man hämtar (de kollade inte mitt) men om din man har beställningslappen och ditt leg så ska det inte vara nåt problem.

Liknande trådar

  1. babybox
    By HeLenAoMagnus in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 14:09
  2. BabyBox
    By Anna_84 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-06, 18:39
  3. Babybox
    By asalin83 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-10, 22:55
  4. babybox
    By humlan in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 20:45
  5. babybox?
    By Essbe in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar