Liten uppdatering och ändå inte....
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Liten uppdatering och ändå inte....

    Tack för era förböner ! Det bär oss vidare i krisen. Vi var i kyrkan idag men det var jobbigt (kan inte gå in på detaljer ännu ) och vi stannade inte för att fika. För min man som drabbats klart hårdast är det apjobbigt och jag vill vara stark och stötta. Hittills tror jag det gått bra, det känns så iaf, och jag hoppas ni vill fortsätta be för oss. Så småningom hoppas jag att jag kan berätta vad detta egentligen handlar om men i nuläget får det vänta och jag hoppas det går bra. Än en gång TACK !
  2. 1
    Liten uppdatering och ändå inte.... Tack för era förböner ! Det bär oss vidare i krisen. Vi var i kyrkan idag men det var jobbigt (kan inte gå in på detaljer ännu ) och vi stannade inte för att fika. För min man som drabbats klart hårdast är det apjobbigt och jag vill vara stark och stötta. Hittills tror jag det gått bra, det känns så iaf, och jag hoppas ni vill fortsätta be för oss. Så småningom hoppas jag att jag kan berätta vad detta egentligen handlar om men i nuläget får det vänta och jag hoppas det går bra. Än en gång TACK !
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Jag ber.
  4. 2
    Jag ber.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Jag ber för dig och din man och att det hela ska lösa sig. Kram!
  6. 3
    Jag ber för dig och din man och att det hela ska lösa sig. Kram!
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Ber att famnen som alltid bär er ska låta er veta om det konkret och påtagligt.
  8. 4
    Ber att famnen som alltid bär er ska låta er veta om det konkret och påtagligt.

Liknande trådar

  1. Är inte här ofta men liten uppdatering
    By HelenFr in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 12:02
  2. Liten uppdatering
    By zukits in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 17:29
  3. Så stor och ändå så liten
    By Sist in forum _96 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 08:47
  4. En liten uppdatering...
    By JenDun in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-11, 09:34
  5. Min stora tjej o ändå så liten
    By Milla in forum _0307 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 12:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar