Snälla hjälp
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Snälla hjälp

    I oktober åker jag och 5åringen till Stockholm för en helg, jag sitter och försöker hitta boende på nätet vilket i och för sig inte är någon bristvara, mitt problem är att jag inte varit i Stockholm på över 10 år och har därför ingen som helst koll på vart det är praktiskt att bo. Fredag kommer vi bara att hinna med att sova, lördag vore dock idealt om vi hann med både Naturhistoriska och Globen (där vi ska vara kl 18) Vart vore det lämpligt att bo tror ni? Har kollat Scandic och Coops hotellpremie men vet som sagt inte alls vart man ska börja kolla. Han må vara fem men orkar ju inte gå allt för långt och det vore bra om det inte var alltför långt från Globen då föreställningen ju slutar ganska sent.

    Snälla hjälp en lantis med tips!
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  2. 1
    Snälla hjälp I oktober åker jag och 5åringen till Stockholm för en helg, jag sitter och försöker hitta boende på nätet vilket i och för sig inte är någon bristvara, mitt problem är att jag inte varit i Stockholm på över 10 år och har därför ingen som helst koll på vart det är praktiskt att bo. Fredag kommer vi bara att hinna med att sova, lördag vore dock idealt om vi hann med både Naturhistoriska och Globen (där vi ska vara kl 18) Vart vore det lämpligt att bo tror ni? Har kollat Scandic och Coops hotellpremie men vet som sagt inte alls vart man ska börja kolla. Han må vara fem men orkar ju inte gå allt för långt och det vore bra om det inte var alltför långt från Globen då föreställningen ju slutar ganska sent.

    Snälla hjälp en lantis med tips!
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Globen och Naturhistoriska ligger en bra bit ifrån varandra så du måste ng sikta in dig på gångavstånd bara till ett av ställena. Lotta, Åsa och Annika boddde på ett vandrarhem vid Zinkensdamm när det var Sthlmsträff senast om jag inte minns fel, det är ju iallafall ganska nära globen! Kanske värt att kolla?
    Hoppas det löser sig!
  4. 2
    Globen och Naturhistoriska ligger en bra bit ifrån varandra så du måste ng sikta in dig på gångavstånd bara till ett av ställena. Lotta, Åsa och Annika boddde på ett vandrarhem vid Zinkensdamm när det var Sthlmsträff senast om jag inte minns fel, det är ju iallafall ganska nära globen! Kanske värt att kolla?
    Hoppas det löser sig!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Tack för tipset. Har äntligen bokat hotell efter att ha letat, funderat och nojjat länge. Inte alltid kul att vara lantis
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  6. 3
    Tack för tipset. Har äntligen bokat hotell efter att ha letat, funderat och nojjat länge. Inte alltid kul att vara lantis

Liknande trådar

  1. Snälla hjälp mig då, snälla ni
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 18:35
  2. Snälla, snälla, HJÄLP!!
    By Aylin in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 00:01
  3. Hjälp snälla snälla!
    By Jonna med Ines in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 09:39
  4. Hjälp snälla snälla!
    By Jonna med Ines in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 21:24
  5. SNÄLLA snälla någon HJÄLP mig
    By AnJoJeLi in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 22:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar